Kadınlar bu yüzden aldatıyor!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Navy Blue

Navy Blue

Üye
    Konu Sahibi
Kadınlar bu yüzden aldatıyor!
Hiçbir kadın ortada bir sebep yokken aldatmaz. Aldatması ne onun ne de sizin kötü biri olduğunuzu gösterir. İlişkinizi gözden geçirirseniz sebepleri de bulursunuz... Ama hiç böyle bir deneyim yaşamayayım diyorsanız şu hususlara dikkatinizi çekmiş olalım...

Heyecan arayan kadın aldatır.
Eskimiş ya da eski muamelesi görmeye başlamış ilişkiler heyecan arayan kadına yetmez. Kaçınılmaz olarak aldatır.
Rutine binmiş, kendini yenileyemeyen ilişkiler kadını şansını başka yerde denemeye yönlendirir.
Her kadın her ilişkide bir miktar daha gençleşir. Yaşlanan ilişkiler kadını da yaşlandırır. Gençleşmek isteyen kadın aldatır.
Kadın erkeği sevmediği halde, mecburen onunla birlikte olmaya devam ediyorsa, bir müddet sonra aldatma fikri aklına düşer...
İlişkisinde romantizmin eksik olduğunu düşünen kadın, bu ihtiyacını başka kaynaklardan gidermeye çalışabilir.
İlgi eksikliği kadının beklediği ilgiyi başkasından talep etmeye yöneltir.
Sürekli beceriksizlikle suçlanan kadın aldatır.
Bazı kadınlar öç almak için aldatırlar. Eğer eşinin kendisini aldattığını fark ederse öç almak adına aldatmayı göze alır.
Macera arayan kadın aldatmayı denemekten kendini alıkoyamaz
Yeni sevgilisiyle mutlu olmayan kadın, çareyi eski sevgilileri yeniden aramakta bulabilir.
Mutsuzluk kadınların temel aldatma sebebidir. İlişkisinden mutlu olan hiçbir kadın sevgilisini aldatmaz.
İlişkisinde sürekli terkedileceği hissine kapılan ve bu nedenle huzursuz olan kadın aldatmayı bir tür psikolojik sigorta olarak görebilir.
Herhangi bir sebepten dolayı depresyonda olan kadın, sırf depresyonun etkilerini azaltmak için çareyi yeni ilişkilerde bulabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet


pelın_

her türlü aldatır yanı
valla güzel ama bazen insanlar bişeylerin arkasna saklanıyo tıpkı bunun gibi
canım sıkkın yemek yıyım canım sıkkın alkol alıyım gıbı
 
Ateş Böceği :)

Ateş Böceği :)

Üye
Hiçbir kadın ortada bir sebep yokken aldatmaz. Aldatması ne onun ne de sizin kötü biri olduğunuzu gösterir. İlişkinizi gözden geçirirseniz sebepleri de bulursunuz...

Ne güzelde söylenmiş.
 

die4you.

Üye
Bu erkeğe yorumlanmış hali gibi sanki.

Bir kadının aldatma olarak en geçerli sebebi,erkeği halk dilin de ''odun'' gibiyse yani.Yok ben el ele tutuşmam insan içinde,ulu orta sarmaş dolaş olmam,süprizler yapmam o bana yapsın,karşılık o versin ben beklerim.diyen erkekler aldatılmaya mahkumdur.

Sonrada düzeyli bir ilişkim yok diye dert yanarlar,sen düzeylimisinki ilişkinde düzeyli olsun.
2 yıldır evliyim,gereksiz tartışmalara bile girmiyoruz karımla birlikte,ne gerek var kırıcı olmaya?
 
greenmile

greenmile

Üye
erkeklerde sebep yokken aldatmaz o zaman herkes birbirini aldatsın var mı öyle şey :ehe
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Her şeyin bir sebebi vardır.
Yoksa da bulunur :ehe
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
:ehe yoksa yaratılır!!
 

pelın_

Beni aldatanı aldatrım hemde gözunun önunde
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
greenmile

greenmile

Üye
önemli olan o aldatmadan aldatmak o aldattığı an zaten kafasında birşeyleri bitirmiş demektir
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
ee sonuçta bi şekilde bitmiş demek işte :D kısır döngü sürreeeer gider
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_ ve Mehmet

pelın_

ben anlamam:)
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
Hadi ordan :D
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
greenmile

greenmile

Üye
yani pelin beni aldatırsa bende onu gözünün önünde aldatırım dedi ya Pelin burada boş yere uğraşmış olur :D Allah kimseye boynuz hediye ettirmesin :D
 

pelın_

kadınlar bi şekilde boynuz yemeyi sineye çekerde erkek sanmıyorum
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
aldatmıyorum diyenin anlını karışlarım...

----------Eklendi @ 22:40:33 ---------- Yazıldı @ 22:40:14 ----------

:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
greenmile

greenmile

Üye
Boynuz kadına da erkeğe de aynı oranda zarar verir,hazmetmek için iyi bir mide gerekli bence cinsiyetle alakalı birşey değil
 
  • Beğen
Tepkiler: vapur dumanı
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt