kadını yanlışlıkla erkek yaptılar..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
canturgay

canturgay

Üye
    Konu Sahibi
kadını yanlışlıkla erkek yaptılar..

Kadını yanlışlıkla erkek yaptılar

Yanlış ameliyatla erkeğe dönüştürüldü... 48 yaşında kadın olduğunu anladı...

Almanya'da ergenlik çağındayken geçirdiği ameliyat hatası sonucu erkek olarak yetişen bir kadın, kendisini erkeğe çeviren cerraha karşı açtığı davayı kazandı.

48 yaşındaki davacı, Köln'deki mahkemeye 1976'da bir apandisit ameliyatı sırasında yanlışlıkla rahmini ve yumurtalığını çıkaran cerrrahın hatası yüzünden 'adrenogenital sendrom'a (aşırı erkeklik hormonları salgılanması) yakalandığını ve bir erkeğin fizyonomisine sahip olduğunu söyledi.

Kadın 'fazla büyüyen klitorisinin' penis sanıldığını, ayrıca yüzünden sakallar çıktığını söyleyerek bu nedenle bir erkek olarak görüldüğünü ifade etti. Davacının 'tam bir erkek olması için' birçok ameliyat yapıldı ve hormon tedavisi uygulandı. Doktorlar yaptıkları incelemede kadının vücudunda erkek cinsel organı bulunmadığını ve kromozomlarının da 'kadının bir dişi' olduğunu ortaya çıkardığını saptadı.
Mahkeme kararında cerrahın hastasına yanlış ve eksik bilgi verdiğine hükmetti. 48 yaşına kadar taşıdığı erkek isminin değiştiren Alman kadının 100 bin euro'luk tazminat isteği ise değerlendiriliyor.
 


omayra

Üye
Faciaaaaaaaaaaa :( o_O:oha::oha:
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
kaybedilen bir hayat...
 
ycg35

ycg35

Üye
yuh bee bu kdr mı olur çok ilginç yani :ss
 
kurt bey

kurt bey

Üye
kadının hayatını karartmışlar yaw yazık:nono:
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Vay Salak Doktor Vayyy Yaaa:@...Bencede iyi Yapmış Dava Açmakla;)
 
dreamnurse

dreamnurse

Üye
kazara hastanın karnında neşter bırakanı falan duymuştum ama bu kadarınada pes doğrusu acaba doktorun aklı nerdeydi bunu yaparken ayrıca bu ameliyatı tek başına yapmıo bu ameliyat ekibinden kimse uyarmamışmı bu doktoru
 
iremm

iremm

Üye
:nono:yuhhh
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
yanlışlığında bu kadarı yani pess...!! yuhh:@
yıllar sonra da olsa kadının bunu farketmiş olması ve şikayette bulunması güzel bişi
 
mservank

mservank

Üye
kazara hastanın karnında neşter bırakanı falan duymuştum ama bu kadarınada pes doğrusu acaba doktorun aklı nerdeydi bunu yaparken ayrıca bu ameliyatı tek başına yapmıo bu ameliyat ekibinden kimse uyarmamışmı bu doktoru

Hep bearber göz yummuşlar .Para olarak az istemiş gerçi hiçbir para o hayatı geri getirmez ama.
 
POWER

POWER

Üye
Yuh ya...Yazık kayıp giden bi hayat...
 
TAMER123456789

TAMER123456789

Üye
bi yuh da benden :ehe harbi kötü bir durum tekrar dönüş şansı varmı acaba bülent abla gibi :islik
 
keremerson

keremerson

Üye
Al işte gerizekalı biri yüzünden kaybolan bi hayat !!
:nono:
 
neslein

neslein

Üye
bu kadarda olmaz ya yuh yani bu doktorun aklı nerdeymis yazık kadına ya
 
white_pearls

white_pearls

Üye
Allah Kimseye Yaşatmasın Berbat Bişey
 
Master_Evil

Master_Evil

Üye
ne alaka ya yuh
 
outlaw57

outlaw57

Üye
bune yaww sıkandalllll
 
kadriye

kadriye

Üye
tuhaf ötesi.yazık yaa.
 
ALican35

ALican35

Üye
dikkatsizLiqin önde qideni ! NasıL becerdiyse doktor :@ Facia demi$Ler facianın önde gideni felaket bu :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt