Kaçta yatıyorsunuz ?

Sponsorlu Bağlantılar

only star

only star

Üye
ramazan aylarında neredeyse hiç uyumuyorum günün 21 saati uyanık geçiyor. :kahve: uyuduğum 3 saat de zaten gündüz oluyor. :hayalet: uyumadığım günler işte bu gibi ortalıklarda dolaşıyorum.
 


Haluk.

Haluk.

Üye
6 ya da 6:30
 
smh60

smh60

Üye
07:00
 
Silinen Üye 988579

Silinen Üye 988579

Kapalı Hesap
5 te
 

takas55

Üye
sabha kadar ayaktayz;)
 
Turan

Turan

Üye
ramazanda 4.45 falan. normalde 1 yada 2
 
  • Beğen
Tepkiler: Haluk.
Baskentliia

Baskentliia

Üye
Normal 11-12
Ramazan 1-1.30
 
Uhops

Uhops

Üye
İkide yatağa yatarım 1 saat mobil takılır yatarım.
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
bu saatte ( 02: 0 0)
 
anılbaran

anılbaran

Üye
sabah karşı 7
 
mürteza16

mürteza16

Üye
00:00
 


Üst Alt