11-12 gibi yatarım hafta içi... Sabah 6:10'da kalkarım spor için...
Hafta sonu da 12-1 gibi yatar 07:30'da kalkarım yine spor için.
Ama arkadaşlar olur, iş olur, sınav olur, bir organizasyon olur; gerekirse yatmam bile![]()
Bu arada ne sinavi abi senin okul bitmemis miydi? 
Vallahi spor hayatımda çok önemli bir yerde. O nedenle hiç düşünmeden kalkıyorum...Valla takdir ettim abi seni. Hic usenmeden spor icin erken kalkiyorsun, helal olsun.Bu arada ne sinavi abi senin okul bitmemis miydi?
![]()

