Kaçta yatıyorsunuz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Invoke

Invoke

Üye
Hiç belli olmuyor. Sınırları zorluyom :pro:
 


47MaDo47

47MaDo47

Üye
valla ben 12.30 yatiyorum cunku calisiyorum

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
47MaDo47

47MaDo47

Üye
valla ben 12.30 yatiyorum cunku calisiyorum

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

mertoligi

Üye
ramazanda genellikle sahurda yatıyorum. onun haricinde genellikle 3 te yatarım
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
11-12 gibi yatarım hafta içi... Sabah 6:10'da kalkarım spor için...
Hafta sonu da 12-1 gibi yatar 07:30'da kalkarım yine spor için.

Ama arkadaşlar olur, iş olur, sınav olur, bir organizasyon olur; gerekirse yatmam bile :ehe
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
11-12 gibi yatarım hafta içi... Sabah 6:10'da kalkarım spor için...
Hafta sonu da 12-1 gibi yatar 07:30'da kalkarım yine spor için.

Ama arkadaşlar olur, iş olur, sınav olur, bir organizasyon olur; gerekirse yatmam bile :ehe

Valla takdir ettim abi seni. Hic usenmeden spor icin erken kalkiyorsun, helal olsun. :) Bu arada ne sinavi abi senin okul bitmemis miydi? :)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Valla takdir ettim abi seni. Hic usenmeden spor icin erken kalkiyorsun, helal olsun. :) Bu arada ne sinavi abi senin okul bitmemis miydi? :)
Vallahi spor hayatımda çok önemli bir yerde. O nedenle hiç düşünmeden kalkıyorum...
Ales'e hazırlanırken 4-5 gibi yatıyordum :ehe
 
x-scarface

x-scarface

Üye
Yatmıyoruz.
 
Mert

Mert

Üye
11.30'da yatmaya çalışıyorum ama hep bir, bir buçuk saat sapıyor :D Sabah 8.30'da kalkıp 1 saat yüzüyorum. Sonra ders :dry:
 
orhan.tan

orhan.tan

Üye
4-5 civarı
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
ramazan ayında 4te dıger aylarda 1de
 
yunus4554

yunus4554

Üye
2 de uyuyorum
 
RecepBerkA

RecepBerkA

Üye
12.30 gibi
 
OnlardanBiri

OnlardanBiri

Üye
Hiç saate bakmıyorum ben. Güneşi görür görmez yatıyorum
 
achambo

achambo

Üye
4,4.30,5.30,6

4 ünden biri oluyo:D
 
Yunkaai

Yunkaai

Üye
3.30 gibi.Öğlen 12-1 dede kalkıyorum.Mis.
 
ecel54

ecel54

Üye
sabah 9-11 gibi yatıyorum genelde
 
BLACKDREAM

BLACKDREAM

Üye
ben hep zz:zz de yatiyorum. Bu aralar hergün farklı bir saatte yatıyorum. Uyku düzeni : Error.!
 

Muammer52

Üye
2-4 arası
 
TheDanger

TheDanger

Üye
ramazanda sabah 9
normalde gece 3-4
 


Üst Alt