Kabız Civciv nickini beyninizden silin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hasan

Üye
Hayırlı olsun şimdiden .. :)


Biz seni kabız diye bildik somuru:
 


tempestshine

tempestshine

Üye
bende mi değiştirsem :hmmm boşver :D hayırlı olsun bu arada :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi

:d:


---------- Eklendi @ 17:40:38 ---------- Yazıldı @ 17:39:26 ----------

Hayırlı olsun şimdiden .. :)


Biz seni kabız diye bildik somuru:

biz de seni hasane51 olarak bildik ama sende değiştirdin :D hatta ben hasan e51 değilde hasane 51 diye okuyodu :ehe


---------- Eklendi @ 17:40:57 ---------- Yazıldı @ 17:40:38 ----------

bende mi değiştirsem :hmmm boşver :D hayırlı olsun bu arada :)

sağol
 
Ekşi Erik

Ekşi Erik

Üye
Bu nick iyiymiş yine de :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
nickim değişmiş :oley
 
ibrother

ibrother

Üye
ihtarladın sanki :( somuru:
 
spy ghost

spy ghost

Üye
şu altta yazmasa belki bende değiştiririm de uyuz ediyor altta eski kullanıcı adı şu diye yazması
 
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Hadi hayırlı olsun :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
sağolun arkadaşlar :)
 

Hasan

Üye
aklıma bi şey geldi :d:
 
.Geography.

.Geography.

Üye
Kabız Civcivde güzeldi aslında. :D Yenisi vatana millete hayırlı olsun :D
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
sağol :)
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
horrt :ehe
 
spy ghost

spy ghost

Üye
ishal civciv nerdesin yine :hmmm
 
RecepBerkA

RecepBerkA

Üye
hayirlisi be gulum :pro:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt