k750i dowland

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
k750i dowland
bende k750 i var ama bilgisayara bağlayamıyorum.Dowland indirdim kurdum ama olmadı bana yardım edermisiniz
 
    Konu Sahibi
hayır yüklemedim ben tlf nu yeni aldım nsl yüklicem
 

musty92

Üye
arkadaşım telefonu yeni aldıysan yanında kurulum cdsi veriyor onu kuruyorsun sonra usb kablosunu takıyosun bu kadar :=)
 
kardeş yada sone ericsson sitesine gir orda indire bilirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...