k750 de msj kapasitesi artırma

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

abdllhgcck

Üye
    Konu Sahibi
k750 de msj kapasitesi artırma
hocam benim k750 var sms kapasitesini artırmak istiyorum. patch falan yok mu bunun. bi forumda bişeyler buldum ama beceremedim. şöyle ki:
quote:

Adımlar
1. Myphone Explorer ile Yedeklerini al.
2. Farmanager'i kur.
3. SEFP dosyasini farmanager icine at.
4. FarManager'i Baslat.
5. Telefonu kapat. Simi cikar. telefonu usb kabloya baglama.
6. Farmanager'de ALT + F1 yap
7. 0'a Bas ( SEFP'yi sec yani )
8. Cid36' secili sekilde Enter The Matrix'e tikla
9. Simdi telefon kapali iken c tusuna basili tutarak kabloyu tak. ( eger daha onceden flash driver'i yüklemelisiniz )
10. Driver yüklü degilse hata alirsiniz.
11. Flash yüklü ise telefonu bulacaktir.
12. Root yani ana dizinde olacaksin baglandiktan sonra.
13. FS klasorune gir.
14. FS'deki tüm dosyalari gördünüz.
14. /ifs/settings/messaging bu dizine giriyoruz. yani ifs'ye sonra onun icinden settings'e sonrada messaging'e.
15. pref_store.txt bu dosyaya 1 kez tikla
16. pref_store.txt tikli iken f4'e bas.
17. /smsdata yazisini /tpa ile değiştir.f2'ye bas. sonra f10'a bas.
18. simdi klasorlerin en üstünde .. ( iki nokta ) olan yere tiklayarak ilk basladigimiz klasore kadar gel.
19. Loader'i kapatmak icin soru soracak. Burada yes diyorsunuz.
20. Telefonu kablodan ayirip calistirabilirsiniz.​

demişler fakat ben telefona giriyorum ancak FS klasörü içi bomboş yani ifs falan bişey yok. yardım ederseniz çok teşekkür ederim.
 


rafsan

Üye
bu kadar işlemi yapacağıma msjı silerim daha iyi :D
 
gecegezgini_06

gecegezgini_06

Üye
bu kadar işlemi yapacağıma msjı silerim daha iyi :D
katılıorum :D:D:D bu ıslemlerı yaparken tek bı yanlısın telefon yazılımını bıtırır dıkkatlı yapman lazım acamıysen hıc ugrasma
 
kittab

kittab

Üye
oooo
 

fffsss

Üye
bende son zamanlarda bunu yapmak için çalışıyorum ancak far manager da bir çok forumda anlatıldığı gibi sayfalar çıkmıyor bende. SEFP yi gösteriyorum programa ondan sonra telefonu görmesine rağmen sistem dosyalarına ulaşamıyor program. xs+ veya setool ile daha kolay yapılma yöntemi var sanırım daha araştırmaktayım becerebilirsem paylaşırım...
 

yuksel200

Üye
arkadaşlar mesaj kapasitesini artırma yerine acaba gönderilen mesajları kaydetmeme gibi bi özellik varmı acaba :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt