JTJL2 Yatay Ekran Qwerty

Sponsorlu Bağlantılar

wade96

Üye
    Konu Sahibi
JTJL2 Yatay Ekran Qwerty
arkadaşlar darkforest ten alıntıdır bir arkadaş jtjl2 nin de yan döndüğünü söylemişti nasıl kuracağız bunu acaba :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SinNombre


TasteKiN

TasteKiN

Üye
deniyorum bakalım :) bende var olmasına rağmen :D

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar darkforest ten alıntıdır bir arkadaş jtjl2 nin de yan döndüğünü söylemişti nasıl kuracağız bunu acaba :)


denedim ve evet orjinal klavyeli versiyon ve bu da kurulum hakkında bilgi TIKLA
 
kawurma

kawurma

Üye
saolasın Tastekin. bu orjinal firmware mi, yoksa üzerinde oynama yapılmış mı?
bir de benim monte jtjb1 versiyon. bunu yüklersem sorun yaratır mı acaba.
senin monteyi aldığında üzerinde orjinal hangi firmware vardı acaba?
 
TasteKiN

TasteKiN

Üye
ben monte me en az 5 tane değişik fw yükledim ve hiçbir sorun çıkmadı. Düzgün şekilde yükler isen sorun çıkmaz ve evet bu orjinal birebir fw. Hiçbir oynama yoktur...
 
kawurma

kawurma

Üye
teşekkürler saolasın. indiriyorum şimdi deneyeceğim.

--------------- Ekleme ---------------

Az önce yükledim. Artık benim cihaz da S5620JTJL2 Qwerty oldu.Çok teşekkür ederim paylaşımın ve bizi aydınlattığın için eline koluna parmaklarına sağlık. elimde orjinal Firmware olmadığı için diğer mod firmware leri denemeye korkuyordum. artık gönül rahatlığıyla deneyebilirim.
bu ara da android mod firmwire i aranıyorum onun kullanımı çok hoşuma gitti. eğer biliyorsan onun son versiyonunun linkini verebilir misin? tekrardan teşekkürler
 
SinNombre

SinNombre

Üye
teşekkürler herkese qwerty için

--------------- Ekleme ---------------

1 yıldır tutturuyodunuz qwerty qwerty diye alın size qwerty :):)
 
ekremozo

ekremozo

Üye
türkçe dil seçeneği var mı
 
ekremozo

ekremozo

Üye
sadece yatay ekranda klavye gosterıyor ve türkçe demi? ekstra ne var acaba? ben şu an xeje4 kullanıyorum oldukça memnunum...
 
sErDArcAAn

sErDArcAAn

Üye
Ne zamandır türkce orjinal fw bekliyordum sagolasın . muhakkak yedekte bulunması gereken bi fw.
 
kurtulusoz

kurtulusoz

Üye
valla korkuyordum orjinal bulamıyacam diye allah razı olsun bunu nete koyandan. ben de şuanda xxjf2 yüklü bundan memnundum ama sözlüğünde türkçe yok tu, bide orjinal değil galiba, bu firmware süper oldu, yüklüyorum inşallah bi sorun çıkmaz, bitince sonuçları yazarım


kurdum bi sorun çıkmadı güzelce kullanıyorum şimdilik sadece qwerty klavye farkını görebildim başka farklar bulursam yazarım :)
 

hagiangel

Üye
Arkadaşlar merhaba; sözkonusu firmware'i sayenizde yükledim, yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.
Qwerty klavye ve google 3 versiyonunu içermesinin yanında;
-Kesinlikle daha stabil bir firmware
-Telefonumun zaman zaman meydana gelen kapanıp açılma sorunu çözüldü
-Youtube videolarını sorunsuzca ve tam ekran izleyebiliyorum :)
-Veeeeeeee!!! opera veya ebuddy gibi programları kullanırken farkettiğim yeni bir özellik olarak, telefonu herhangi bir zemin üzerine koyduktan bir süre sonra, malumunuz ekran ışıklarını hafifçe kısıyor (ama uygulama çalışırken ışıkları tam kapatmıyor). Bu yeni firmwarede telefonu tekrar elinize aldığınız anda ışıkları otomatik olarak açıyor. Yani meşhur sensör kullanımına, diğer programlarda biraz daha yaklaşmış oluyoruz. Umarım sensörlü oyunları oynayabildiğimiz günleri de bir an önce görürüz.
 
TasteKiN

TasteKiN

Üye
sen ekrana parmağını dokundurmuşsundur yanlışlık ile :D
 
baranselona

baranselona

Üye
yok yok gerçek arada bendede oluyor mesela we-travel kullanırken telefonu pencerenin önüne koyuyorum kaldırdığımda ekran ışığı açılıyor sensöre böyle böyle geçecez gibime geliyo:ehe
 

platon_24

Üye
Ben telefonu alınca üzerinde bu geldi. Stabil ama m.youtube.com üzerinden video izlerken kalitesi ne olursa olsun ekranda garip şekiller çıkyodu. Sonra meşhur Orange versiyonunu yükledim Onda böyle bir sorun yoktu ama kameram çalışmadı. Sonra S5620OXAJA4 yükledim. İyiydi ama alışamadım. Geri tuşu yüzünden . Ama video olayı bundada vardı. Sonra önüme gelen 2 tane daha denedim. Ve çok video izleyen biri olarak Orange hariç diğerlerinde hep aynı olayla karşılaştım. Ve yine bu versiyona geri döndüm. Şöyle 5800 tarzında sağlam bi fw çıkarırlarda bizim telefonlar ozaman çöpe gitmiş olur diyorum..
 
KaTLeDeN67

KaTLeDeN67

Üye
salun beyler
 

hagiangel

Üye
Saol Tastekin :)
Bu arada yabancı sitelerde falan sensör aktif bir firmware'e rastlayanımız yok mu arkadaşlar?? Java için sensörleri aktif etme ile ilgili bir yazıya rastlamıştım daha önce fakat, sözkonusu kod textinin nasıl derlenip oyunlara monte edileceğini bulamadığım için başarılı olamadım maalesef... Her ne kadar Samsung SDK, NetBean, Java Fx, Crimson Editor gibi gibi birkaç program denesem de ingilizcem çok iyi olmadığı için, detaylı kullanıma geçemedim...
 
baranselona

baranselona

Üye
beyler bu FW ye mod uygulanabiliyor youtube da gördüm eğer deneyipte bizi bilgilendirirseniz çok sevinirim






 


Üst Alt