Arkadaşlar merhaba; sözkonusu firmware'i sayenizde yükledim, yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim.
Qwerty klavye ve google 3 versiyonunu içermesinin yanında;
-Kesinlikle daha stabil bir firmware
-Telefonumun zaman zaman meydana gelen kapanıp açılma sorunu çözüldü
-Youtube videolarını sorunsuzca ve tam ekran izleyebiliyorum

-Veeeeeeee!!! opera veya ebuddy gibi programları kullanırken farkettiğim yeni bir özellik olarak, telefonu herhangi bir zemin üzerine koyduktan bir süre sonra, malumunuz ekran ışıklarını hafifçe kısıyor (ama uygulama çalışırken ışıkları tam kapatmıyor). Bu yeni firmwarede telefonu tekrar elinize aldığınız anda ışıkları otomatik olarak açıyor. Yani meşhur sensör kullanımına, diğer programlarda biraz daha yaklaşmış oluyoruz. Umarım sensörlü oyunları oynayabildiğimiz günleri de bir an önce görürüz.