Jelly Bean Geliyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Jelly Bean Geliyor
Arkadaşlar yapılan açıklamalara göre Jelly Bean bu gün dağıtılmaya başlandı.Hatta ben az önce Taiwan'lı bi arkadaşım ile görüştüm şuan Taiwan'da kullanılıyormuş güncellemeyi bugün yüklemişler.Güncelleme boyutunu 352.87 MB olarak söyledi.Kernel sürüm ise 3.14.709.16 mış.Htc nin yaptığı açıklamada android 4.1.2 olarak geçiyor.Ve güncelleme rootu tam olarak oturtamamışlar o yüzden biraz gecikmiş.Benim tahminim 30 Ekim'e kadar Türkiye güncelleme alır.Ama yine umutlanmamak lazım HTC bu.Ayrıca bu gece den sonra tüm Asia'a güncelleme dağıtılmaya başlanacakmış.
 

4w3e

Üye
Evet xda gördüm asia vermişler güncellemeyi hadi hayırlısı
 
burdan bakabilirsiniz arkadaslar
 
    Konu Sahibi
Evet arkadaşlar hadi hayırlısı inş.@ultrasivas doğru adres dogru haber arkadaşım.Bakalım bekliyoruz artık Yalnız lütfen güncelleme yapan telefonu karıştırsın güncellemeden sonra eksi artı yorum yapsın.
 
Arkadaşlar One S'e de One X ile birlikte mi gelecek bir bilginiz var mı?
 
HTc one s S3 işlemcilere de gelicekmi aynı anda yoksa sadece s4 içinmi güncelleme ?
 
    Konu Sahibi
Htc one x kullanan arkadaşlar,cid kodu htc__044 yada htc_612 olan varsa jelly bean güncellemesi alabilirsiniz.
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Htc one x kullanan arkadaşlar,cid kodu htc__044 yada htc_612 olan varsa jelly bean güncellemesi alabilirsiniz.
Bu kodların neyi ifade ettiğini ve nereden öğrenildiğini tam olarak söylerseniz bilmeyenler de faydalanabilir
 

enes122

Üye
Cid kodunu öğrenmek.için gogle play dan CID GETTER uygulamasını indirebilirsiniz uygulamayi açtığınizda sol üst köşede kırmızı yazıyla cid kodunu yaZar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...