Desire x jelly bean güncellemesi hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

jatvalca

jatvalca

Üye
    Konu Sahibi
Desire x jelly bean güncellemesi hakkında
merhaba arkadaşlar
bu jelly bean güncellemesi hakkında kararsız kaldım nette araştırdım kimi yükle kimi yükleme diyor
ilk çıkan güncellemenin beats audio hatası olduğunu biliyorum daha sonraki güncelleme ile bunların düzenlediği söylenmede bir kısım kullanıcı sorunun hala devam ettiği konusunda
yükleyen arkadaşlar görüşleriniz nelerdir sizce yüklemeli yoksa yanına bile yaklaşılmamalımı?
 


kenow

Üye
kardeşim bence yükleme çünkü ics sürümü gayet kullanışlı sürüm farkının yanında o beats audio kayboluyor şuan bi düzenleme gelmedi büyük ihtimalle yeni güncelleme gelecektir bence sabırlı ol :)
 
jatvalca

jatvalca

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim bence yükleme çünkü ics sürümü gayet kullanışlı sürüm farkının yanında o beats audio kayboluyor şuan bi düzenleme gelmedi büyük ihtimalle yeni güncelleme gelecektir bence sabırlı ol :)

bencede biraz bekleyim çünkü zararlı çıkabilirim teşekkrüler
 

freefloat

Üye
Arkadaşlar benim cihaz ics ama custom rom yüklü jelly bean yüklemek istiyorum ama stock roma nasıl donebilirim bilmiyorum yedeğimde yok.yardımcı olursanız sevinirim
 
Berk_Yanar41

Berk_Yanar41

Üye
Kardeşim düzeldi yükleyebilirsin güzel temalar mesaj kişiselleştirmesi vb. gelmiş iyi olmuş :))
 
  • Beğen
Tepkiler: jatvalca
jatvalca

jatvalca

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim düzeldi yükleyebilirsin güzel temalar mesaj kişiselleştirmesi vb. gelmiş iyi olmuş :))

işyerinde bir arkadaşım one x ine yüklemiş çk pişmanım diyor ics daha iyiydi diyor stabil çalışan bir cihazı berbat etmek hoş olmaz endişemi anlamışsınızdır
 
Berk_Yanar41

Berk_Yanar41

Üye
Desire x gayet iyi bence kardeşim.
 
  • Beğen
Tepkiler: jatvalca

ekin1978

Üye
Bence yuklemeyin bende yükledim pişmanım çünkü 4.1 den sonrasına flash player yok.
 
jatvalca

jatvalca

Üye
    Konu Sahibi
nasıl yok arkadaşım buyur işte burda flash player


 


Üst Alt