Jelly Bean 4.1 by Adidasler9995

Sponsorlu Bağlantılar

asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
Jelly Bean 4.1 by Adidasler9995
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Fx.sasser, muhammet282828, Darqos ve 7 diğerleri


mürteza16

mürteza16

Üye
:tşk: C6'da deneyeceğim. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
:rica:
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
:tşk:
 
Eduardo58

Eduardo58

Üye
İsa abi şu kısayol simgelerini görünmez yapmayı hala beceremedim. :'( Bir konuda paylaşmıştın, hatırlamıyorum hangisi olduğunu ama paylaştığın uygulamayı yükledim telefona, kısayol isimlerini gösterme yazısını seçtim, kaç kez denedim ama olmadı. Neyse artık :tşk:.
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
İsa abi şu kısayol simgelerini görünmez yapmayı hala beceremedim. :'( Bir konuda paylaşmıştın, hatırlamıyorum hangisi olduğunu ama paylaştığın uygulamayı yükledim telefona, kısayol isimlerini gösterme yazısını seçtim, kaç kez denedim ama olmadı. Neyse artık :tşk:.
sanırım fp2 için yok beni dail de yasaklamasalardı bulurdum
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
Üyelik gerekirse veriyim abi :hmmm
 
Symbianizer

Symbianizer

Üye
Vicdansızlar :cry:
 
sevda sena

sevda sena

Üye
:tşk:
 
@Safak

@Safak

Üye
Saol :maxicep: fet eden adam :p :p :p
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
ilker_citikbel

ilker_citikbel

Üye
tema bozuk uyarısı alıyorum.sorunu düzelttim teşekkürler
 
sevda sena

sevda sena

Üye
:tşk:
 
tns25

tns25

Üye
Teşekkürler
 
Mcr21

Mcr21

Üye
@asigsasi kısayol ve menu tuşlarının yeri değişmiş.bunu nasıl kendi telefonumda yapabilirim?
 
- S.O.U.L.F.L.Y -

- S.O.U.L.F.L.Y -

Üye
görür görmez ben bunu indiririm dedim :D :tşk:
 


Üst Alt