Teşekkürler abi
Hayrını gör![]()


Evet abi2 sayfadan sonrasını okuyamadım konunun , sanırım bozuLmuş yaptırmışsın Hakan
![]()
1 ay dayanamadı telefon bana
2 hafta sonunda bataryası ölmüş
Yeni batarya alıp taktık , hayata döndü telefon 
Teşekkür ederimtelefon güzelmiş hayırlı olsun nerden aldın telefonu?



Teşekkür ederimBi an bendekı satıp onu alasım geldiHayırlı olsun

Evet 3G var + wifi varbide bu telefonda 3g var demi

N8 önerim abiDiaBLoS™;3386769' Alıntı:Ben Sony Erik Vivaz düşünüyorum Hakancım .
Tipi de hoşuma gitti , internetten bakarken . Sony Aino , Xperia , Samsunq Wave serisi , N8 ... Bunlar da alternatiflerim .

Eyvallah sağolhayırlı olsun kardesım güle güle kullan![]()

