J8Phone(Çakma İphone) Aldım :D

Sponsorlu Bağlantılar

CoDeYs

CoDeYs

Üye
konu muhabbete dondugu için kapanır en ıyısı abartmamak gibme geliyor :)
 


Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Telefonumun bozulup yapıldığını bildrmek muhabbet mi oluyor :)
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
( tartişmiyorum :) ) bu konun amacı kutlamamı ben onu cozemedım :D
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
Telefonum bozuldu , yapıldı onu kutluyoruz :ehe
Hemde bilgilendiriyoruz :D
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
:d: tamam bişey demiyorum :D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
:ehe
Hayrını gör :D
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:d::d: 2 sayfadan sonrasını okuyamadım konunun , sanırım bozuLmuş yaptırmışsın Hakan :ehe
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
:d::d: 2 sayfadan sonrasını okuyamadım konunun , sanırım bozuLmuş yaptırmışsın Hakan :ehe
Evet abi :D 1 ay dayanamadı telefon bana :D 2 hafta sonunda bataryası ölmüş :D Yeni batarya alıp taktık , hayata döndü telefon :D
 

dubluynanve

Üye
telefon güzelmiş hayırlı olsun nerden aldın telefonu?
 
Silinen Üye 776553

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
Bi an bendekı satıp onu alasım geldi :ehe:d: Hayırlı olsun
 

dubluynanve

Üye
bide bu telefonda 3g var demi
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ben Sony Erik Vivaz düşünüyorum Hakancım . :)
Tipi de hoşuma gitti , internetten bakarken . Sony Aino , Xperia , Samsunq Wave serisi , N8 ... Bunlar da alternatiflerim .
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
hayırlı olsun kardesım güle güle kullan :sarıl:
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;3386769' Alıntı:
Ben Sony Erik Vivaz düşünüyorum Hakancım . :)
Tipi de hoşuma gitti , internetten bakarken . Sony Aino , Xperia , Samsunq Wave serisi , N8 ... Bunlar da alternatiflerim .
N8 önerim abi :)


----------Eklendi @ 11:15:49 ---------- Yazıldı @ 11:15:29 ----------

hayırlı olsun kardesım güle güle kullan :sarıl:
Eyvallah sağol :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
O amcam da var ...
Samsung projeksüyonlu çıkarsın , onu alıp -N8 i bana vereceğini söylemişti . :)
Askerlik bitsin bakalım bir .
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
    Konu Sahibi
hayırlısı abi :)
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
hayırlı olsun güle güle kullan
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Bunun çıkartması lazım sana.
 


Üst Alt