İzmir'in simgesi onarıldı.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bydexer

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
İzmir'in simgesi onarıldı.



[h=2]İzmir Saat Kulesi'nin 1974'teki depremde gördüğü hasar sebebiyle bozulan çanı,Büyükşehir Belediyesi tarafından onarıldı.[/h]
Sultan 2. Abdülhamit Han'ın tahta çıkışının 25. yıldönümü dolayısıyla 1901 yılında Sadrazam Mehmet Sait Paşa tarafından Raymond Charles Pere'ye yaptırılan ve zaman içinde İzmir'in simgesi haline gelen Konak Meydanı'ndaki saat kulesinin tepe kısmında, her saat başı çalan bir çan bulunuyor. Meydandan geçen vatandaşlar, saat başlarında tarihî saat kulesinden gelen çan sesleriyle şaşırdı. Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, bir vatandaşın müracaatı üzerine uzun zamandır çalışmayan çanı, bakımını yaptırarak faal hale getirdiklerini belirtti.

 


SHS

SHS

Üye
sonunda:islik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

HeiLmasTer®
Cevap
0
Görüntüleme
583
HeiLmasTer®
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
4K
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
928
Doğuş Pertez


Üst Alt