bydexer
Üye
İzmir'in simgesi onarıldı.
[h=2]İzmir Saat Kulesi'nin 1974'teki depremde gördüğü hasar sebebiyle bozulan çanı,Büyükşehir Belediyesi tarafından onarıldı.[/h]
Sultan 2. Abdülhamit Han'ın tahta çıkışının 25. yıldönümü dolayısıyla 1901 yılında Sadrazam Mehmet Sait Paşa tarafından Raymond Charles Pere'ye yaptırılan ve zaman içinde İzmir'in simgesi haline gelen Konak Meydanı'ndaki saat kulesinin tepe kısmında, her saat başı çalan bir çan bulunuyor. Meydandan geçen vatandaşlar, saat başlarında tarihî saat kulesinden gelen çan sesleriyle şaşırdı. Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, bir vatandaşın müracaatı üzerine uzun zamandır çalışmayan çanı, bakımını yaptırarak faal hale getirdiklerini belirtti.
[h=2]İzmir Saat Kulesi'nin 1974'teki depremde gördüğü hasar sebebiyle bozulan çanı,Büyükşehir Belediyesi tarafından onarıldı.[/h]
Sultan 2. Abdülhamit Han'ın tahta çıkışının 25. yıldönümü dolayısıyla 1901 yılında Sadrazam Mehmet Sait Paşa tarafından Raymond Charles Pere'ye yaptırılan ve zaman içinde İzmir'in simgesi haline gelen Konak Meydanı'ndaki saat kulesinin tepe kısmında, her saat başı çalan bir çan bulunuyor. Meydandan geçen vatandaşlar, saat başlarında tarihî saat kulesinden gelen çan sesleriyle şaşırdı. Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, bir vatandaşın müracaatı üzerine uzun zamandır çalışmayan çanı, bakımını yaptırarak faal hale getirdiklerini belirtti.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

