İzmir semalarında ufo görüntüsü !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


lolaman

lolaman

Üye
Konu iyice garipleşti :D
 
serinaga

serinaga

Üye
Ne ufosu yaw. ben niye görmedim ?
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
ufo gören masum izmirliler :d:
 
Bluetoooth

Bluetoooth

Üye
Bu sahte be :D
 
PureFood

PureFood

Üye
    Konu Sahibi
Aahahahaha Bluetoooth aranan kan
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
Masha

Masha

Üye
Hurafe bunlar yok ufo falan normalde de :)
 
_ardaa

_ardaa

Üye
konu espri amaçlı ama konu da ki yazı daha komik, "bilim adamları ikiye ayrıldı" demiş bırakmış arkadaş nasıl yani ikiye ayrıldı derken ortandan mı ikiye ayrıldı yada 2şer gruplara mı ayrıldılar nasıl bir ayrılma bu:)
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
Silinen Üye 776553

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
:) teşekkürler
 
Bluetoooth

Bluetoooth

Üye

bu ne :kop2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt