[ İyiki Doğdun ERAY ] AYYY ! :) :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jigsaw_54

Üye

Teşekkürler :)

sakaryadaysan dogum gunun diye dar sokak osmanogluna gel pide ısmarlayım orda calısıyom askere gidene kadar:)

Teşekkürler gelicem bi ara sık sık geçiyorum ordan :)

İyi ki doğdun hemşehrim :D

Teşekkürler :)

Doğum günün kutlu olsun :)

Teşekkürler :)



Sen Elazığlısın lan ...:D
Hemşerin falan değil ...:ehe

olsun ne var adam öle görüyo demekki beni :D


Teşekkürler :)

Doğum günün kutlu Olsun eray:D

Teşekkürler :)

Kim olduğunu bilmiyorum Eray.Yinede iyiki doğdun Eray :dgunu:

Teşekkürler :)

Doğum günün kutlu olsun nice senelere :)

Teşekkürler :)
nice senelere dostum:halay3:

Teşekkürler :)


----------Eklendi @ 18:57:40 ---------- Yazıldı @ 18:56:38 ----------

arada işaretleyemediklerim oldu sistem izin vermiyor sanırım onlara da tek tek teşekkür ediyoruum :)
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Nice nice senelere Eray. Arada giriyorum ben de yeni gördüm. :)
 

jigsaw_54

Üye
saolasın furkan :)
 
'Patron

'Patron

Üye
Mutlu yıllar Kardeşim konuşamıyoruz ne zamandır umarım iyisindir .
 

pelın_

Doğum günün kutlu olsun cnm ya dün gece giremedim nete gec kaldım azcık:) msj hakkımda yok:):sarıl:
 

yasarr35

Üye
Şarkı güzelmiş gerçekten Nice senelere :)
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
doğum günün kutlu olsun kardeşim nice senelere :pro: bu arada sana doğum günü hediyesi olarak testere aldım uyar mı acep:destere::kop: nick le çok uyumlu bence:naughty:
 

jigsaw_54

Üye
doğum günün kutlu olsun kardeşim nice senelere :pro: bu arada sana doğum günü hediyesi olarak testere aldım uyar mı acep:destere::kop: nick le çok uyumlu bence:naughty:

:kop: :kop2: eyvallah kardeşim saolasın valla çok işime yarar :D :D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Mutlu yıllar birlikte nice senelere inşallah.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt