jigsaw_54
Üye
Nice senelere![]()
Teşekkürler

sakaryadaysan dogum gunun diye dar sokak osmanogluna gel pide ısmarlayım orda calısıyom askere gidene kadar![]()
Teşekkürler gelicem bi ara sık sık geçiyorum ordan

İyi ki doğdun hemşehrim![]()
Teşekkürler

Doğum günün kutlu olsun![]()
Teşekkürler

Sen Elazığlısın lan ...
Hemşerin falan değil ...![]()
olsun ne var adam öle görüyo demekki beni
nice senelere![]()
Teşekkürler

Doğum günün kutlu Olsun eray![]()
Teşekkürler

Kim olduğunu bilmiyorum Eray.Yinede iyiki doğdun Eray![]()
Teşekkürler

Doğum günün kutlu olsun nice senelere![]()
Teşekkürler

nice senelere dostum![]()
Teşekkürler

----------Eklendi @ 18:57:40 ---------- Yazıldı @ 18:56:38 ----------
arada işaretleyemediklerim oldu sistem izin vermiyor sanırım onlara da tek tek teşekkür ediyoruum




bu arada sana doğum günü hediyesi olarak testere aldım uyar mı acep
nick le çok uyumlu bence
eyvallah kardeşim saolasın valla çok işime yarar 