Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
[ İyiki Doğdun ERAY ] AYYY ! :) :D
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS
Admin
He tamam , doğrudur .
Facebook um da da kayıtlısın zaten . Oradan da doğum gününü öğlen kutlayacağım .
Kendine iyi bak kardeşim . Kardeşim diyorum aramızda 6 yaşa yakın var
jigsaw_54
Üye
valla ben de yatıyorum yarın bir sürü işim var adliyeye gitcem filan ohoooof :S neyse iyi geceler rüyanda beni gör :P (faceden gördüğün kadarıyla )
VKUCUKSAHİN
Üye
Nice senelere
Silinen Üye 2149105
Kapalı Hesap
tebrik ederim Eray mutlu yıllar
Symbianize
Üye
Nice senelere
Revengeful
Emekli Yönetici
Mutlu yıllar
AssassinmasteR
Üye
iyi ki doğdun kardeşim
Skaptan
Emekli Yönetici
nice mutlu senelere
Emrgncy
Üye
Mutlu Yıllar Nice Güzel Günlere
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN
papakudioflu
Emekli Yönetici
gerçekten seviliyormuşsun kıskandım mutlu yıllar
SHS
Üye
nice mutlu senelere
Uqur5445
Üye
sakaryadaysan dogum gunun diye dar sokak osmanogluna gel pide ısmarlayım orda calısıyom askere gidene kadar