delrico
Emekli Yönetici
aynı durum ttnettede oldu işte 8 mbitte hiç sorun yoktu ne olduysa 16 mbite geçince oldu hem hız düştü hem kopmalar başladı demekki altyapı yeterli gelmiyor
aynen abi ya kafayı yicem valla
virüs yapabilir mi diye düşünüyorum internet kendiliğinden gidiyor çünkü
şimdi 8mb kullanıyorum kota derdide yok ama tahaütmüdür nedir sözleşme varmış 2012 5 ayında ancak kapattırabiliyorum ve süper online sınırsız 20mb fiber sadece 44 tl ben 59 tl ödüyorum ???
sonra pcyi yeniden başlat dediğimde sorun düzeliyor.telekomda çalışan bir yakınımı aradım abi dedim durum böyle 16mbite geçtim hiç memnun değilim bana internetimin 16mbiti kaldıramayabileceğini söyledi
ttnet'i mumla arıyorum
ben iyi bak diyorum beyfendi yalanmı söylüyorum diyorlar
sonrasında 06 09 2011 de değiştirdim diyorum tamam doğru diyorlar sistemde hata var daha sonra arayın diyorlar bu arada 15 dakika geçiyor bende madem sistemdem hata var neden 15 dakikadır beni uğraştırıyorsunuz dedimmi bozulup kaldılar 4. kez aradığımda sistemde hata varsa uğraştırmayın dedim şıp yüzüme kapandı şimdi aramıyorum hep şebeke meşgul sinyali alıyorum beni kara listeyemi aldılar ne
ayrıca hızımıda 2 mbite düşürmüşler neden böyle dedim hattınızın alabildiği hız bu dediler ama önceden çok yüksek alıyordu dedim su almış olabilir telefonunuz dediler
bende bizim evin çatısı yok doğru dün yağmur yağdı dedim
bende madem öyle modem arayüzünden bakınca 2048 kpps görünüyor önceden yüksekti ne iş dedim tamam size daha sonra döneceğiz dediler kapattılar