cixim_1905
Üye
itunes yardımm arkadşlarrrrrrr
arkadaşlar pc ye format attım sonra yenii itunes yukledim ve şimdi itunesi açtıgımda ringtone ve app yeri çıkmıyor ilk bagladıgımdada butun şarkıları v ideo ları zil seslerimi sildi telefonumada jb li indirdigim programlarıda atamıyorum şimdi telefona bana yardım edin
