itunes yardımm arkadşlarrrrrrr

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cixim_1905

cixim_1905

Üye
    Konu Sahibi
itunes yardımm arkadşlarrrrrrr
arkadaşlar pc ye format attım sonra yenii itunes yukledim ve şimdi itunesi açtıgımda ringtone ve app yeri çıkmıyor ilk bagladıgımdada butun şarkıları v ideo ları zil seslerimi sildi telefonumada jb li indirdigim programlarıda atamıyorum şimdi telefona bana yardım edin
 
UNICORNDREAMS

UNICORNDREAMS

Üye
arkadasim belki bu 3.1.3 icin olan itunes in versionu senin jailbreakli telefonunu tanimiyor olabilir veya program cakismasi olabilir sil ve eski surumunu yukle sorunun hall olcagini dusunuyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt