İtiraf Ediyorum ... Ben 13 Yaşımdayım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
HaqperesT

HaqperesT

Üye
tempestshini ikiye carpın ustune dokuz ekleyin beni gorme ihtimaliniz var.
ama akıl yasın biraz daha buyuk bunu da itiraf et bir ara
 


.BlueTR

.BlueTR

Üye
beni bulsaydın alt tarafı 1yaş var:ehe
 
tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
oha diyorum baska bisey demiyorum ben seni 21 yasinda filan hayal ettim neyse iyimis :D

:oha:

bugün 23 nisan :islik



---------- Eklendi @ 21:27:57 ---------- Yazıldı @ 21:27:27 ----------

yok yok yarın :D

evet :zzz:

23 nisanın hafta içine gelmesi iyi oldu :islik

aynen :oke:


:bud:

Sorun yok bende daha yeni 16'dan gün almaya başladım.:)
Yarın tatil oh be!:D

tatil iyide kutlama kötü :(

tempestshini ikiye carpın ustune dokuz ekleyin beni gorme ihtimaliniz var.
ama akıl yasın biraz daha buyuk bunu da itiraf et bir ara

olgun olduğumu söylerler. :D

beni bulsaydın alt tarafı 1yaş var:ehe

:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

westmoreland
  • Kilitli
Cevap
7
Görüntüleme
4K
Bay H
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez
hikmet366
Cevap
0
Görüntüleme
1K
hikmet366


Üst Alt