İtalya Yolcusu Kalmasın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
minoo

minoo

Üye
daha değil yahu :ehe
 


Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
woow iyi gezmissn :D
bende bi germanya Turu yapip geLsem mi :hmmm
Yap gel :D
hoşgeldiniz admin bey :D
Hoşbulduk canım.
:sarıl:hoşgeldinnn:sarıl:
resimleri merakla bekliyoruz:eller:
Hoşbulduk...
2000e yakın foto var :D ayıklayayım paylaşacağım :)
2 yıl sonra bnde geliyorum bekleeeee :) :D
Gel gel beklerim de İtalya'ya bir daha kaç sene sonra giderim bilmiyorum :D Sırada Viyana var :D
:hmmm
Ataaaa Toscana'ya mı gittin :ağlarım:
Evet :D
Ünlü Toscana şaraplarından aldım, evde iki tane var yıllandıracağım :eller:

Hayırdır Toscana ile bağın mı vardı :D
pınarıda götürseydin ya :D
Sen de gelseydin götürürdüm :D
 
zibidi39

zibidi39

Üye
abı bende bugun bı taşlı tarla,dolapdere,kasımpasa,sulu kule ve karaköy ü gezdım eve geldıgımde saat 08,00 dı valla cok guzel yerler tavsıye ederım:D

mesele sulukule mılanodan cok daha gusel bı yer ıstersenız hemen kıyaslayalım

mılanoda pızza varmı var
sulukulede varmı ordada var

mılanoda roman varmı yokk
sulukulede varmı romanın allahı var

ıste bılımsel acıklamalrla sulukulenın mılanodan daha ıyı bı yer oldugu acıklandı :D

 
minoo

minoo

Üye
vay be hem de bensiz sarap oyle mii :D
Halil hepsi snin sucun bak gelseydn gidecektik :D
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
abı bende bugun bı taşlı tarla,dolapdere,kasımpasa,sulu kule ve karaköy ü gezdım eve geldıgımde saat 08,00 dı valla cok guzel yerler tavsıye ederım:D


Senin gezide extralar yokmuydu
 
minoo

minoo

Üye
gelin Fransa'ya gidelim :eller:
 

Perfect!

Üye
gel hollandaya gideliym ordan fransaya bi uğrarız :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Praetor
Cevap
32
Görüntüleme
359
tragedie


Üst Alt