Yap gelwoow iyi gezmissn
bende bi germanya Turu yapip geLsem mi![]()
Hoşbulduk canım.hoşgeldiniz admin bey![]()
Hoşbulduk...hoşgeldinnn
resimleri merakla bekliyoruz![]()
ayıklayayım paylaşacağım
Gel gel beklerim de İtalya'ya bir daha kaç sene sonra giderim bilmiyorum2 yıl sonra bnde geliyorum bekleeeee![]()
![]()
Sırada Viyana var
EvetAtaaaa Toscana'ya mı gittin![]()


Sen de gelseydin götürürdümpınarıda götürseydin ya![]()



abı bende bugun bı taşlı tarla,dolapdere,kasımpasa,sulu kule ve karaköy ü gezdım eve geldıgımde saat 08,00 dı valla cok guzel yerler tavsıye ederım
Senin gezide extralar yokmuydu

Sen de gelseydin götürürdüm![]()

vay be hem de bensiz sarap oyle mii
Halil hepsi snin sucun bak gelseydn gidecektik![]()

extra derken? bıramı_? yoksa baska seylermı![]()

Ne bilim araya bi kaç extra sıkıştıraydin, seninkide tur olurdu![]()

