istek...Nokia 500 olan olmayan baksın!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sevo10

Üye
    Konu Sahibi
istek...Nokia 500 olan olmayan baksın!!!
Lütfen nokia 500 için fruit ninja bulun ya :ağlarım:
 


Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​forumda symbian 3 oyunlar bölümünde vardı? uymuyor mu nokia 500e?
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
symbian 3 oyunlara bak . Bulamadıysan aramaya fruit ninja symbian yaz .
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Lütfen nokia 500 için fruit ninja bulun ya :ağlarım:

Kaldıracağını sanmıyorum.Melon Samurai'ye bakabilirsiniz.

----------Eklendi @ 17:35:27 ---------- Yazıldı @ 17:34:38 ----------

​forumda symbian 3 oyunlar bölümünde vardı? uymuyor mu nokia 500e?

symbian 3 oyunlara bak . Bulamadıysan aramaya fruit ninja symbian yaz .

Uymuyor galiba.Gpu'suz olduğu için açsa bile kasar.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Nokia 500'de Diğer symbian 3'lerde olan OpenGL 2.0 Desteği yok.O yüzden 3d oyunları oynayamazsınız.Bazıları Hd değil açar demiş onla ilgisi yok.3D grafik çipi olmadığından olmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
aslında Nokia 500 alana kadar az daha ekleyip 603 almak lazım C6-01 farklı bir tercihtir sonuçta ama 500 e niyetlenmiş birisine aynı işlemci aynı kameraya sahip ama daha güncel bir cihaz tavsiye etmek gerekir bu saatten sonra
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt