Lütfen nokia 500 için fruit ninja bulun ya![]()
​forumda symbian 3 oyunlar bölümünde vardı? uymuyor mu nokia 500e?
symbian 3 oyunlara bak . Bulamadıysan aramaya fruit ninja symbian yaz .
Kaldıracağını sanmıyorum.Melon Samurai'ye bakabilirsiniz.

Hd değil kaldırması lazım . Kaldırmıyorsa 5800 al daha iyi .![]()
Kaldırmaz gibi.Hatırladığıma göre hünkarım,3dhızlandırıcı istiyordu,hdlikle ilgili değil galiba.

5800'dan farkı belleli+kamera eh işte+ram+işlemci+ekran.Ama oyun performansında pek bir fark yok.
Bende diyorum Avea bunu nasıl 5 liraya verir diye . Ben olsam 1 lira bile vermezdim .![]()
5800'dan farkı belleli+kamera eh işte+ram+işlemci+ekran.Ama oyun performansında pek bir fark yok.
Sırf belle için 200 lira verilmez bence .
Bence de.3 kuruş daha katar c6-01 alırım ki öyle de yaptım.
Evet oda var . Bazıları işlemciye kanıp 500 alıyor . :/
