[istek] c6-01 fm radyodan kayıt

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RIZATEKELİ

Üye
    Konu Sahibi
[istek] c6-01 fm radyodan kayıt
c6 için radyodan kayıt yapan proğram varmı acaba
 


u_cosar

u_cosar

Üye
yok önceden bende aramıştım bulamadım
 

RIZATEKELİ

Üye
    Konu Sahibi
eyvllah
 
hmzgl

hmzgl

Üye
Bende çok araştırdım maalesef. Senin için radyo dan kayıt çok önemli ise Nokia x2-02 al Dahili fm anteni hem radyodan kayıt var hemde fm verici canavar gibide ses çıkışıda mevcut hem hoparlör hemde kulaklıktan. Kulaklık ses gücünün yüksek olduğunu harici ses sistemine takıldığında anlaşılıyor
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
denemedim ama olur diye düşünüyorum.

Ses kaydediciyi aç radyoda çalan müziği yüksek kalitede kayda al ya da ne uğraşıyorsun direk indir şarkıyı shazama dinlet adını bilmiyorsan :D
 

fatih006

Üye
denemedim ama olur diye düşünüyorum.

Ses kaydediciyi aç radyoda çalan müziği yüksek kalitede kayda al ya da ne uğraşıyorsun direk indir şarkıyı shazama dinlet adını bilmiyorsan :D

o dediğin olmuyor arkadaş radyoyu açınca ses kaydedici otomatik duruyor Aynı şekilde ses kaydediciyi açınca da radyo duruyor . .
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​ben de çok araştırdım ama bulamadım malesef.
 
asigsasi

asigsasi

Üye
ben denedim sonuc olumlu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt