İşte Yepyeni Nokia N9

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Uruloki

Uruloki

Üye
siz onu bırakında html5 testinde bir tek chrome geçiyorlan telefonu puanı 257 yuh ağzım açık kaldı işte link

 


pRime.

pRime.

Üye
siz onu bırakında html5 testinde bir tek chrome geçiyorlan telefonu puanı 257 yuh ağzım açık kaldı işte link


İnanılmaz ama gerçek. :D
 
mert_1047

mert_1047

Üye
Nokia Yaptımı "N" Babasını Yapar Cihaz Süper Ya Youtube da Videoları Filan Var Meego Çok şahane Duruyor Efektlerle Vs... Hele Multi Tasking Menüsü Diğr Adıyla Task manager Veya Herneyse Multitouch Zoom Yapıyorsun Küçüldükçe Daha Çok Görev Gözüküyor Filan Harika Nokia gene geliyor ben inanıyorum taze kanla geri geliyor bu sadece başlangıç şimdilik yeter bile 1gb rami vs ile tasarımınıda tuttum
 
technoshark

technoshark

Üye
Güzel birşeye benziyor ama.. tamda emin değilim :S android değil o beni biraz soğuk tutuyor nokiadan :S düzeltseler, bence iyi olur
 
rapman

rapman

Üye
Harika bir telefon geliyor. Nokia beklenilen performansı verecektir artık. 1 Yıl içerisinde yeni telefon alacağım ve o da N9 olacak :oke:
Umarım Türkiye'de fiyatı 1500 Lira'yı geçmez.
 
pRime.

pRime.

Üye
Güzel birşeye benziyor ama.. tamda emin değilim :S android değil o beni biraz soğuk tutuyor nokiadan :S düzeltseler, bence iyi olur

Android kurulabiliyor artı androide hızıyla, efektleriyle, kullanışlılığıyla bin basar.


----------Eklendi @ 11:41:56 ---------- Yazıldı @ 11:40:24 ----------

Harika bir telefon geliyor. Nokia beklenilen performansı verecektir artık. 1 Yıl içerisinde yeni telefon alacağım ve o da N9 olacak :oke:
Umarım Türkiye'de fiyatı 1500 Lira'yı geçmez.

Telefon ucuz gelse bile kesin bi kazık sokarlar bizim satıcılar.
 
mert_1047

mert_1047

Üye
Ucuz pahalı bilmem de pahalı olursa dışarıdan getirtirim veya ikinci el temiz alırım android görmekten sıkıldık artık android cihaz kurcalamaktan da meego değişik duruyor bakalım hayırlısı olsun
 
eaagent

eaagent

Üye
hele şükür cevabını almış brileri
 
gunesinoglu

gunesinoglu

Üye
siz onu bırakında html5 testinde bir tek chrome geçiyorlan telefonu puanı 257 yuh ağzım açık kaldı işte link


burada skyfire göremedim. Çok hızlı bir tarayıcı opera mobile'den daha hızlı bana göre ancak yeni nokia browseri bayağı hızlı. Eğer beklediğim gibi çıkarsa balıklama dalar alırım
 
Uruloki

Uruloki

Üye
burada skyfire göremedim. Çok hızlı bir tarayıcı opera mobile'den daha hızlı bana göre ancak yeni nokia browseri bayağı hızlı. Eğer beklediğim gibi çıkarsa balıklama dalar alırım

zaten skyfire ya da opera mobile birşey mi ki chrome un yanında yani bayağı bir performanslı tarayıcısı var
 
Utku

Utku

Üye
bırak n9 u :birak:galaxy s2 (L)
 
maron

maron

Üye
sadece şunu merak ediyorum teli alacagım fakat eyer n900 gibi internet olmadan oyun vs yukleyemiyorsa beş para etmez meego öyle n900 de öyleydi
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Cihaz 720p kalitesinde video oynatabiliyor. Peki 1080p kalitesinde film ve dizileri çalıştırır mı acaba?
 
eaagent

eaagent

Üye
...
 
pRime.

pRime.

Üye
...

Doğrudur stephen elop zaten microsoftun adamı ama n9'a destek gelir, tek telefon olduğu için yapacaklardır bişeyler. Destek kesilirse geliştiriciler desteklemeye devam eder.
 
Redoxon_girl

Redoxon_girl

Üye
Etrafımda nokia kullanıp memnun kimse yok. Ben hiç kullanmadım onların yalancısıyım :) Smartphone almaya karar verdim ve LG optimus black ağır basıyor hem özellik hem fiyat olarak. Nokia'ya dünya para verip 2 ay sonra servise götürme riskini alamıyorum :)
 
Critical_Error

Critical_Error

Üye
abi manyaq yavvvvv:yuru iphone u aratmıyor
 
mobilegeek

mobilegeek

Üye
Etrafımda nokia kullanıp memnun kimse yok. Ben hiç kullanmadım onların yalancısıyım :) Smartphone almaya karar verdim ve LG optimus black ağır basıyor hem özellik hem fiyat olarak. Nokia'ya dünya para verip 2 ay sonra servise götürme riskini alamıyorum :)

Eski modelleri güzeldi aslında ya; malesef smartphone'larda aynı başarıyı yakalayamadılar ama. :/
 
gunesinoglu

gunesinoglu

Üye
sadece şunu merak ediyorum teli alacagım fakat eyer n900 gibi internet olmadan oyun vs yukleyemiyorsa beş para etmez meego öyle n900 de öyleydi

ben de n900kullaniyorum ve prg yuklemek icin internet baglantisi istiyor malesef. Insallah n9 daha ustun teknolojileri kullaniyo sozde eger gercekte de durum boyleyse piyasayi sallar n900den verim alamadim n9dan insallah verim aliriz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt