siz onu bırakında html5 testinde bir tek chrome geçiyorlan telefonu puanı 257 yuh ağzım açık kaldı işte link
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Güzel birşeye benziyor ama.. tamda emin değilim :S android değil o beni biraz soğuk tutuyor nokiadan :S düzeltseler, bence iyi olur
Harika bir telefon geliyor. Nokia beklenilen performansı verecektir artık. 1 Yıl içerisinde yeni telefon alacağım ve o da N9 olacak
Umarım Türkiye'de fiyatı 1500 Lira'yı geçmez.
siz onu bırakında html5 testinde bir tek chrome geçiyorlan telefonu puanı 257 yuh ağzım açık kaldı işte link
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
burada skyfire göremedim. Çok hızlı bir tarayıcı opera mobile'den daha hızlı bana göre ancak yeni nokia browseri bayağı hızlı. Eğer beklediğim gibi çıkarsa balıklama dalar alırım
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız...
Etrafımda nokia kullanıp memnun kimse yok. Ben hiç kullanmadım onların yalancısıyımSmartphone almaya karar verdim ve LG optimus black ağır basıyor hem özellik hem fiyat olarak. Nokia'ya dünya para verip 2 ay sonra servise götürme riskini alamıyorum
![]()
sadece şunu merak ediyorum teli alacagım fakat eyer n900 gibi internet olmadan oyun vs yukleyemiyorsa beş para etmez meego öyle n900 de öyleydi
fiyat olarak da mı iphone'u aratmıyorabi manyaq yavvvvviphone u aratmıyor

