işte yeni divx player 0.89 türkçe

Sponsorlu Bağlantılar

NR6630

NR6630

Üye
arkadaşlar zaten bu sürüm çıkalı çok olmuştu yaw o.89 ama bu arkadaş başka versiyonu tr ye çevirmiş ayrıcada s60 3 rd lerde çalışmaz bu pırro:oke::nono:
 


futbol123

futbol123

Üye
saol kardes bakalım n95te çalışıcakmı
 

hancock12345

Üye
emege saygı tşk abi
 

haiva

Üye
Emeginize saglik. Tesekkürler
 

karell.35

Üye
Teşekkürler Emeğine Sağlık
 

scorpion mk

Üye
saol kardeş emeğine sağlık:nono:
 
sukader

sukader

Üye
sagol kardeş
 

scorpion mk

Üye
yaa birşey soracam benim telefonda winamp programı var bunu yükleyince o kalkıyo winampı yükleyince bu program kalkıyo nasıl acaba ikisini birden telefonda kullanabilirim??
 

yarali_087

Üye
Açıklama: Windows bu dosya türünü tanımıyor.
 

kemalyus

Üye
sagol kardes elıne sağlık
 

bugrakapan

Üye
bunu nerden ındırcez lınk falan yok ortada ınen sy ıse sadece sayfa dosyası
 
msk_jackaL

msk_jackaL

Üye
emege saygı tşekkürler
 

pars67

Üye
cok sagol
 
evren01

evren01

Üye
eline saglık
 

susu_susu

Üye
Nokia 5800 Xpressmusic telefonum bunu çalıştırır mı cevap bekliyorum tşkler
 
KptSyrDft

KptSyrDft

Üye
Eline sağlık
 

musinho

Üye
saolasın
 

msnmusic

Üye
ıyı de eskı surum 700kb küsür bu sürüm 400kb nasıl oluyor bu??
hem yenılıkler var hemde boyutu kuculmus
ayrıca bu hangı uzantıları desteklıyor??

--------------- Ekleme ---------------

Ayrıca bunu yükleyince winampı kaldırmak istiyor bu?
yani ramazan bey sizin türkçe yaptığınız winampı kaldırmak istiyor
ya bu ikisi aynı dosya
ya da ikisinde ortak olan bır sey var engelleıyor
 
cahsus

cahsus

Üye
güzel paylaşım tşk
 

minikressam

Üye
teşekkür ederim
 


Üst Alt