ıyı de eskı surum 700kb küsür bu sürüm 400kb nasıl oluyor bu??
hem yenılıkler var hemde boyutu kuculmus
ayrıca bu hangı uzantıları desteklıyor??
--------------- Ekleme ---------------
Ayrıca bunu yükleyince winampı kaldırmak istiyor bu?
yani ramazan bey sizin türkçe yaptığınız winampı kaldırmak istiyor
ya bu ikisi aynı dosya
ya da ikisinde ortak olan bır sey var engelleıyor