işte vodafone nin yani sms kampanyası

Sponsorlu Bağlantılar

kurtoglu87

Üye
    Konu Sahibi
işte vodafone nin yani sms kampanyası
15 kontore tam 5000 sms yolamaya ne dersiniz







Şimdi ön ödemeli Vodafone aboneleri haftada 15 kontöre, Hesabını Bilen Tarife aboneleri ise haftada 3 YTL'ye (KDV ve ÖİV dahil ) diğer Vodafone'lulara 7 gün boyunca tam 5.000 SMS gönderebiliyor.

Vodafone Süper SMS Paketi'nden yararlanmak için sen de SUPER yaz, 7123'e ücretsiz SMS gönder.



  • Mevcut ve yeni tüm Vodafone Ön Ödemeli aboneleri Süper SMS Paketi'nden yararlanabilirler.
  • Vodafone Süper SMS Paketi'nden yararlanabilmek için hattın aktif konumda olması gerekmektedir.
  • 5.000 SMS özel servis kullanımları için geçerli olmayıp, sadece yurtiçindeki şebeke içi gönderimler için geçerlidir.
  • Kullanılmayan SMS'ler 7'şer günlük dönemlere devretmeyip ve silinir.
  • Aboneler iptal talebi iletmedikleri sürece Vodafone Süper SMS Paketi üyeliği otomatik olarak 7 günde bir yenilenir ve 7 gün boyunca sadece 1 adet paket kullanılabilir.
  • Her GSM numarası aynı anda sadece bir adet Vodafone Süper SMS Paketi kullanabilir.
  • Faturalı hatta geçiş, iptal durumunda ise; varsa kalan SMS hakkı silinir.
  • 5.000 SMS'in harcama önceliği ilk sıradadır.
  • Vodafone Süper SMS Paketi'ne katılmak için “SUPER”, kalan SMS miktarını sorgulamak için “KALAN”, iptal etmek için “IPTAL” yazarak 7123 SMS servis numarasına ücretsiz SMS göderebilirsiniz.
  • Süper SMS Paketi iptali durumunda varsa kalan SMS hakkı korunur.
  • 15 kontör / 3 YTL'lik bedel, kampanyaya katılım mesajını takiben bekiyeden anında düşer.
  • 15 kontörün karşılığı 2,4 YTL olup, 100 kontörün birim fiyatından hesaplanan tüm vergiler dahil değerdir.
  • Vodafone Süper SMS Paketini istediği tarihte sona erdirme hakkını saklı tutar.
 


by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
ihtiyacım yok sms atmıyorum
 

kurtoglu87

Üye
    Konu Sahibi
sadece 1 hatfa neye yarar birde sadece SEBEKE İÇİ
 
bodrumlu_71

bodrumlu_71

Üye
bencede birşeye yaramaz.
 
arslansem

arslansem

Üye
Yıllar sonra vodafone dan ilk kampanya :ehe
Bi ara bakarız daha yeni aveaya yaptım :islik
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
1hafta ama sevgilisi olana ne mutlu!
 
technonur

technonur

Üye
15kontörü vercem vodafonelulara 1haftada 5000msj atıcam kafanmı güzel vodafonee ???
 
kubilay212

kubilay212

Üye
bence kamsık yıne her yone gönderilse o zaman ii olurdu
 
Altun.

Altun.

Üye
15 kntr pahalı yaaa...
 

kurtoglu87

Üye
    Konu Sahibi
az kaldı bu vodafonenin omrü zaten kimse kalmayacak yazkında vodafonede
 
canturgay

canturgay

Üye
saçma..;)
 
abdurrahmanz

abdurrahmanz

Üye
Sms kampayası :S
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
şebeke içi neye yarar yaw yine beş para etmez bi kampanya yapmış(sanki kampanyası vardı yaa:kop:)
 
DJ GENTLEMAN

DJ GENTLEMAN

Üye
düşünülebilir o kadar kötü degil yani
 
qwertycuma

qwertycuma

Üye
1 ayda 100 sms bitmiyo bitsede sms başı 1 kontor gerek yok
 
paradox1026

paradox1026

Üye
saçma ötesi
 
Altun.

Altun.

Üye
ya bunu kullanana şaşarım avea warken. cidden yaaa
 

kurtoglu87

Üye
    Konu Sahibi
Kulanan Zor Cıkar
 
paradox1026

paradox1026

Üye
vodafone sapıttı:D
 

kurtoglu87

Üye
    Konu Sahibi
Az Kaldı Yakında Numara Tasınabilirlik Gelsin Turkcell E Gececem Zaten :)
 


Üst Alt