İşte HTC'nin yeni devi Sensation XL!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
karayel90

karayel90

Üye
    Konu Sahibi
İşte HTC'nin yeni devi Sensation XL!

HTC, yeni cebi Sensation XL'ı resmen tanıttı. Tek çekirdekli 1.5GHz Snapdragon MSM8255 işlemcisine sahip cep, 8MP kameraya, 720pvideo kaydedebilme özelliğine, 1.3MP ön yüz kamerasına ve 4.7 inçekrana sahip (480x800).

Özellikleri WP7.5'li HTC Titan'a oldukça benzeyen Sensation XL, 768MB RAM'le geliyor ve 16GB sabit gömülü depolama alanına sahip. Android üzerinde çalışan cebin depolama alanını MicroSD yoluyla genişletmenin mümkün olmaması ise şaşırtıcı.

Android 2.3.5 ve Sense'in son sürümü 3.5 ile gelen XL, taşıdığı açık gri ve beyaz renkleri ile oldukça canlı. Beats Audio geliştirmelirine sahip cep, müzik severleri hedef alan özelliklere sahip ve bir Beats kulak içi veya özel Beats Solo kulak-üzeri kulaklıkla geliyor.

Fiyat ve çıkış tarihi henüz açıklanmasa da HTC, Sensation XL'ınAvrupa ve Asya'da Kasım ayında piyasaya sürülmesi bekleniyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt