İşte G.sarayın Yeni Kaptanı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ALPARS™

ALPARS™

Üye
İşte G.sarayın Yeni Kaptanı

Galatasaray'da yeni kaptan Arda Turan oldu. Yönetici Haldun Üstünel 10 numaralı formayı Lincoln'den alarak Arda'ya verdiklerini söyledi.

Üstünel, "10 numaralı forma Lincol'ün değil Metin Oktay'ın emenatidir" dedi.

kaynak:sporda bugün
 
  • Beğen
Tepkiler: arslansem ve abdullahaytekin


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Galatasaray'ın yeni sezondaki kaptanı Arda Turan olarak açıklanırken, 22 yaşındaki kaptana aynı zamanda 10 numaralı forma da verildi. Yıldız futbolcu iki yönetici Haldun üstünel ve Murat Yalçındağ ile birlikte kameraların karşısına geçti.

İlgili video




Yorumum ; 10 numara verilebilir eywallah tamam olabilir , ama Arda nın kaptanlık kapasitesi , karakteri asla olamaz..O kadar tecrübeli , söz sahibi var iken Arda ya kaptanlık verilmesi kanımca çok gülünç ve yanlış karar..Arda nın lafını mı dinleyecekler , Servetin , Ayhan ın mı..!

Şahsi yorumum..!
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yorumum ; 10 numara verilebilir eywallah tamam olabilir , ama Arda nın kaptanlık kapasitesi , karakteri asla olamaz..O kadar tecrübeli , söz sahibi var iken Arda ya kaptanlık verilmesi kanımca çok gülünç ve yanlış karar..Arda nın lafını mı dinleyecekler , Servetin , Ayhan ın vs vs diğer tecrübeli söz sahibi kişileri mi ?



Şahsi yorumum..!
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
konular birleştirilmiştir
 
arslansem

arslansem

Üye
Üstün yeteneğiyle 10 numaranın hakkını verecektir.Ve kaptan olmanın ağırlığıyla hareket edecek daha iyi yerlere gelecektir.Bundan hiç şüphem yok :oke: başarılar Ardam
 
Cynical

Cynical

Üye
Geçen sene birçok maçta takım adına en çok eforu sarfeden, en çok ter akıtan adam oydu. Alt yapıdan yetişti ve şu an takımda bulunan herkesden daha Galatasaray'lı. En önemlisi de karakter olarak o pazubandı Ayhan'dan, Sabri'den vs. daha çok hakediyor. Doğru ve hatta geç kalınmış bir karar... Ikinci kaptan da Ayhan değil Servet olmalıydı. Ya da Emre Aşık.
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
10 Numara Kaptan yakışır Arda'ma hemşerim benim gurur duyuyorum :)

Arda gerek futbolu gerek efendiliği ile herşeyiyle hakediyor kaptanlığı
 
Atakan

Atakan

Üye
Arda 10 numarayı hak ediyor ama kaptanlık biraz erken
 

Calaissien

Üye
Kaptan yapılmasının sebeplerinden biri de Fenerbahçe'nin oyuncuya teklif yapmasıdır bence.Fenerbahçe'de biliyordu zaten Arda'nın gelmeyeceğini ama sadece bir psikolojik etki yaratmak istedi ve bunuda başardı.Bravo Aziz Başkan :)
 
arslansem

arslansem

Üye
Ne alaka?:)
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
Kaptan yapılmasının sebeplerinden biri de Fenerbahçe'nin oyuncuya teklif yapmasıdır bence.Fenerbahçe'de biliyordu zaten Arda'nın gelmeyeceğini ama sadece bir psikolojik etki yaratmak istedi ve bunuda başardı.Bravo Aziz Başkan :)
harbi ne alaka Aziz cevabını almadı mı :) ?
 
Cynical

Cynical

Üye
Aziz Yıldırım bu teklifi yapmadan önce de Arda'nın kaptan olması zaten gündemdeydi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt