Yorumum ; 10 numara verilebilir eywallah tamam olabilir , ama Arda nın kaptanlık kapasitesi , karakteri asla olamaz..O kadar tecrübeli , söz sahibi var iken Arda ya kaptanlık verilmesi kanımca çok gülünç ve yanlış karar..Arda nın lafını mı dinleyecekler , Servetin , Ayhan ın vs vs diğer tecrübeli söz sahibi kişileri mi ?
Şahsi yorumum..!