İşte Fener'in 100. yıl logosu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haberci

Haberci

Üye
    Konu Sahibi
İşte Fener'in 100. yıl logosu
İşte Fener'in 100. yıl logosu100. Yılında bütün branşlarda şampiyonluk hedefleyen Fenerbahçe 100. yıl logosunu taraftarına tanıttı. İşte bu sezon şampiyonluğu son haftada Galatasaray'a kaptıran Fener'in 100. yıl logosu:02 Temmuz 2006 15:23

100. Yılında bütün branşlarda şampiyonluk hedefleyen Fenerbahçe 100. yıl logosunu taraftarına tanıttı.

Fenerbahçe Dergisi’nin Temmuz 2006 sayısı, 100. yıl kurumsal logosunun bulunduğu görsel ve “100. yılımızda tüm camia elele hep birlikte zirveye” başlıklı kapak yazısı ile bayilerdeki yerini alıyor.
 


bilgesamet

bilgesamet

Üye
biraz sade...
 
Exalans

Exalans

Üye
yıldızları artırmış : )
 

kanaryagucu1989

Üye
bi fenerbaçeli olarak beni hayl kırıklığına uğrattı...
 
PcM@STéR

PcM@STéR

Üye
Fenerbahçe Bu Yıldız Olayına taktı :) 100 tane galiba O yıldız
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
100. yil logosu farkliydi ve aciklanmisti
yanlis bi haber olmasin
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Resmi siteden ilan edilmiş... :blink: Kurumsal logoya bak... :haha: Çok affedersiniz; dışkı sarısı... :ehe:
 
cllgr

cllgr

Üye
güzel olmamış,yakışmamış fb ye.
 
Caine

Caine

Üye
cidden her ne kadar fenerbahçeyi sevmesemde bu armamıdır logomudur herneyse, fenerbahçenin 100 yıllık tarihine yakıştıramadım. bunu kim seçti ki yaaa :ah:
 

delimakina

Üye
iyi olmamış bee
 
PcM@STéR

PcM@STéR

Üye
Altın'ı Anımsatsın diye bu renk yapmışlar galiba :artist:
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
jewel_ma20' Alıntı:
100. yil logosu farkliydi ve aciklanmisti
yanlis bi haber olmasin

Ürünlerde kullanılacak logolar için yarışma düzenlemişlerdi. :huhu:
 
therapist

therapist

Üye
fenerliyim ama ben bile beğenmedim doğrusu...!!
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
Üstünde çalışılması lazım...
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
bi yanlıs anlasılma var gariba bu 100.yıl logosu degıl 100.yıl dergisindeki kapak 100.yıl logosu cokdan tanıtıldı ve konusu acılmıstı ve galıba ben acmıstım
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
D3N1Z' Alıntı:
bi yanlıs anlasılma var gariba bu 100.yıl logosu degıl 100.yıl dergisindeki kapak 100.yıl logosu cokdan tanıtıldı ve konusu acılmıstı ve galıba ben acmıstım

Yarışma sonrası birinci gelen logodan mı bahsediyorsun? Hani şu FB harflerinin kullanıldığı logo mu? Eğer oysa kulüp o ve dereceye giren logoların resmi ürünlerde kullanılacağını açıklamıştı. Öte yandan bu logo da resmi siteden kurumsal logo olarak lanse edilmiş.
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
bögh begenmedim bunu hic!!!
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Bende beğenmedim!! :(
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Üzülmeyin! Adı üstünde kurumsal logo... 100. yıl kapsamında verilecek şilt, plaket; gönderilecek davetiye vs. üzerine basılacaktır büyük olasılıkla... Zaten ürünler için ayrı logolarınız var. :)
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
o yuzden ole altınımsı bir renk yapmıslar o zaman :) ii oleyse ii :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt