Işte Benim Gönlümün Sultanı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kadir Baba

Üye
    Konu Sahibi
Işte Benim Gönlümün Sultanı
ARKADAŞLAR BUNLARDA ANKARADAN BİRKAÇ BMW E30 3 SERİES RESİMLERİ
Sonuna kadar çakalcıyız yani

BEN BUNLARI ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMM





Güçlüyüz,Doğruyuz,E30'cuyuz.......:oke:
 


CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
5.000 Ytl Vereyim Bence Daha Fazla Eder:)
 

Kadir Baba

Üye
    Konu Sahibi
ne demeye calıstın kardes bı seey anlamadım
 

crazy_beko

Üye
Hmm biraz güseL..
 
bidibidi12

bidibidi12

Üye
arkadaşım gerçekden güzel araç ben bunun bir önceki modelini bulmuştum 3.250 ytl ye 87 model bmw 3 serisi coupe alacaktım ama bakımı benzin gideri vs. düşününce vazgeçtim alması kolayda sonrası çok yorucu bu araçların malesef:(
 

Kadir Baba

Üye
    Konu Sahibi
doğru gerçekten zor paran varsa binecen bunlara

ama kardeş sana şunu söyleyim piyasada bir çok yapalı tamirden geçmiş bakımlı orjinalliği fazla bozulmamış temiz sadece benzin koyulup binilecek bir çok araç var birde onlara bak sana garanti veriyorum hiç başın ağrımaz
 
bidibidi12

bidibidi12

Üye
Benim bulduğum da temizdi adam fiber tampon eklemişti.Araç benzinliydi.Adamın anlattığına göre ön cam kırılmış orjinal cam için 2 ay bekledim demişti o derece orjinaldi ama kaçırdım işte elimde kaçan balık büyük olur.

Dediğim bmw'nin resimleri(oto pazarında çektim)


Benim asıl merakım chevrolet impala yanılmıyosam 1987 olacak....(mecidiyeköy'de çektim)4.1 v8 motor olduğunu düşününce hayallerim suya düşüyor:(
 

sercan_bjk

Üye
bi zamanların saglam makinaları
 
bidibidi12

bidibidi12

Üye
Biraz geç doğmuşum sanırım:(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt