tema olmamış symbian belle temayı uygula süper oluyor![]()

siyah renk sevmiyorum![]()

Cfw kullanmıyorsun sanırım
Cfw kullanmıyorsun sanırım
evet
- - - Eklendi - - -
kullanmıyorsan tavsiye ederim
Benim tel 5250 cfw yi zor bulursun![]()
sen cfw kullanmıyonmu ?
yok kullanıyorum senin cfw yı
senin benim tele attığını işte

tamam işte ona cfw deniliyor![]()


