İstanbul'a neden kar yağmıyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bydexer

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
Ben nedense kardan adam yapmaya gereksinim duymuyorum prensip olarak,kardan adam yapmaktansa lapa lapa yağan karın altında yüzümü göğe çevirip yeryüzünü istila etmeye çalışan kar tanelerini izlemek çok daha hoşuma gidiyo :op:
 


SHS

SHS

Üye
kar yağsa eve girmem la ben :ehe
İzmir ve kar :züü:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt