Koradam
Üye
Arkadaşlar oyunu 4senedir oynuyorum yani oyun açıldığından beri óncellikle nasıl úye olcağınızı anlatayım
Oyunda úç ûyelik var ttnet sobee ve,mynet ttnet úyeliği için ttnet oyun dan yapabilirsiniz.Sobee úyelîği ise oyun u açarken oyna buttonnun ústúnde úyelik tipi var ordan sobeeyi seçiyorsunuz ve oyna diyorsunuz orda uye ol heri var ordan olabiliyorsunuz
Mynet úyekiği îse mynet.com dan yapılıyor Birde pls paket ne diyenler i górdúm pls paket oyunda avantajlı olmanızı sağlar
Yardımcı olduysam sevinirim sunucu:tıslım eğer sorularınız olursa bana [email protected] adresinden ullaşa bilirsiniz
ikv forum:
Oyunda úç ûyelik var ttnet sobee ve,mynet ttnet úyeliği için ttnet oyun dan yapabilirsiniz.Sobee úyelîği ise oyun u açarken oyna buttonnun ústúnde úyelik tipi var ordan sobeeyi seçiyorsunuz ve oyna diyorsunuz orda uye ol heri var ordan olabiliyorsunuz
Mynet úyekiği îse mynet.com dan yapılıyor Birde pls paket ne diyenler i górdúm pls paket oyunda avantajlı olmanızı sağlar
Yardımcı olduysam sevinirim sunucu:tıslım eğer sorularınız olursa bana [email protected] adresinden ullaşa bilirsiniz
ikv forum:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
pişman olursunuz