Gerçekleştirilen Buluşmalar İstanbul buluşması Tarihi

Sponsorlu Bağlantılar

DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Zaten gelecek Atacım ..:ehe
Neden anlamadın . Özelden detaylı anlatırım sana . :D
 


Yasminozz

Yasminozz

Üye
kim o zaten gelen... :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yasminoz .. :ehe
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
uğrarım dedim...ama boğaz turuna uğramak biraz zor... :ehe :ehe :ehe
 
minoo

minoo

Üye
Gelsn qelsn..tanimyom ama tanisirz.kalabalik olalm :D Enesm sn de qel nlr =(
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yahu sende taktın Enes e . Daha çok yeni tanımana rağmen maşallah ...
:D

Boğaz turunda da olursun olursun .. Kadıköy e geçecez bak :D
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
o zaman hiç gelmiyorum... :D :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Eline bir de Galatasaray bayrağı veririz , Fenerbahçe stadının oraya dikersin :D:D:D
Ölümsüzleştiririz o anı :D
Ne dersin ? :ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Çok sevdi beni abisi :ehe
 
minoo

minoo

Üye
ewt taktm :D ii anlasiyorz :ehe:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ulan ben bile okadar sevemedim seni be Enes .. :ehe
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
DiaBLoS™;2174892' Alıntı:
Eline bir de Galatasaray bayrağı veririz , Fenerbahçe stadının oraya dikersin :D:D:D
Ölümsüzleştiririz o anı :D
Ne dersin ? :ehe

msn de dediklerimi ne die buraya yazıyosun delii... :ehe :ehe :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Gelmen için belki ikna edici olur diye :D:D:D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
DiaBLoS™;2174907' Alıntı:
Ulan ben bile okadar sevemedim seni be Enes .. :ehe

:hih:
Genelde beni sevmezler fazla, her şeye burnumu sokarım, eşelerim :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Gonuşma layn dingük ..:ehe
Tamam şımarma :D
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Askere gidince gösterirler sana dingükü :ehe
Alma ahımı bak komutanın öyle çağırır seni :ehe
 
minoo

minoo

Üye
Enesim deqerimi bil iste baak :D <3
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Göstermezlerse ... :D
Ahh et bana Enes lütfen .. :ehe
 
arslansem

arslansem

Üye
Teşekkür enescim . Bekliyorum vallahi ..

Arslansem i de bekliyorum :D:D
Bknz : PES turnuvası .:ehe

10-21 Mayıs arasında finallerim var.Zor zamana denk gelmiş.Gerçekten niyetliydim buluşmaya gelmek için.Tarihi öne alsak diye bir talepte bulunsam?:hmmm
Ben gelemezsem sen bana uğrarsın dostum.2 saat Adapazarı :) Pes yapmadan göndermem seni askere :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hacı ayın 10 undan sonra adanadan sülüsünü aldıktan sonra İstanbula gideceğim ...
Zaman olursa hay hay .. :ehe
 


Üst Alt