iSMS v1.02 S60v3 Unsigned - Freeware

dewamlı sertifika hatası veriyo
 

fifibjk

Üye
e51 icin sertifika sorunu dio sisx uzantılı olsa sorunu cozebilirim ama sis te gozemiyorum sizce napmalıyım ?
 
sağolasın sırf bu pro için sertifika ldım
 

Poxx

Üye
Sertifika Hatası Verio Napcam ?
 
emeğine sağlık paylaşım için teşekkürler...
 

merikler

Üye

e71 de calışmıyor
 

fifibjk

Üye
bu tarz .sisx formatında bi program var mı ?
 

kemikaze

Üye
6120 cep telefonu kullanıyorum ama malesef pro yüklenmiyo sorun nedir acaba _?
 

dj10ur

Üye
turkce karakter sorununu duzeltcek bı yol yokmu
 
flash sms özelliği çok süperde..bide gönderilen flash smsleri kaydetse çok güzel olurmuş..
 

madi23

Üye
iide rar kodunuda yazsaydın keşkee
 
gülücük işaretleri çıkmıyormuydu bu programda
 

gokhanyk

Üye
süper bir program çok uun süredir kullnyorum ama çok geliştirilmiş yeni sürümleri çıktı ama değil ilgili arkadaşlar da varsa paylaşımlarını bekliyorum
 

rapman

Üye
harika bir mesaj programı, teşekkürler