İşlemci yanıyor

    Konu Sahibi
İşlemci yanıyor



Yaz geldi ya temizlik lazım

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bu sıcakta bile max70 derece

Ama fan sesi bariz daha fazla arttı
 

MaxipmaN

Üye
e7400 ile 65 gördüm yükte en fazla
 
    Konu Sahibi
Kasada fan çok toz var macunu yenilemek lazım 65 70 geçmiyor zaten

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
    Konu Sahibi
hava vurdum temal macun değişti yine fayda etmiyor işlem gücüne gelmiyor direk kapanıyor .D

işlemcide bir sıkıntı olsa böyle bir şey olabilir mi ?

Hava Sıcak Ondan Olabilir mi ?

Cıhazın Boşta Sıcaklığı -90-98 arası
 

kadikoy

Üye
inanılmaz,okuyan programda en az %5 hata olsa bile 95 göstermesi lazım.
başka bir program ile oku belki daha düşük değerdir.
 
Oha
Video Düzenliyorum Şu Anda Normal Gibi Bu Sıcaklıklar
 

MaxipmaN

Üye
Pcnin fanlar tozlu ama gene de 39 derece bosta e7400. Ustelik pentium 4 zamanından kalma bi kasa var.
Artı bosta 55 derecede calisan lanet hd3650 takili o da tozlu.

Coktan resetlemesi lazım 100 110 derecede. Macun kurur gider gercekten 100 derece ise
 
Tepkiler: hikmet366
    Konu Sahibi
100 derece hava filan vurdum macun yeniledim ve sonuç yine 90 80 arası video düzelme yaptığım da 110 100 derece

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

MaxipmaN

Üye
100 derece hava filan vurdum macun yeniledim ve sonuç yine 90 80 arası video düzelme yaptığım da 110 100 derece

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yeni bir fan alman gerekecek o zaman.
Aslinda paran varsa i3 4160li ddr3 sistem alabilirsin. Hem ekran kartinin da performansini gormus olursun.
Gtx 570 vardi galiba sende islemcine gore asiri guclu bir kart
Oha
Video Düzenliyorum Şu Anda Normal Gibi Bu Sıcaklıklar
Internette gezerken e8400 kasma yapabilir. Eski deyip gecmemek lazim. 45nm core2 duolar yuksek sicaklik sevmez
 
Tepkiler: DarkredBlue61 ve hikmet366
    Konu Sahibi
Yeni bir fan alman gerekecek o zaman.
Aslinda paran varsa i3 4160li ddr3 sistem alabilirsin. Hem ekran kartinin da performansini gormus olursun.
Gtx 570 vardi galiba sende islemcine gore asiri guclu bir kart
Evet gtx 570 var bana ddr3 pc önersene içinde ekran kartı olmasın ucuz olsun toplama mi iyidir toplanmış ekran kartı olmadan almak mı eğer önerebileceğin ekran kartsız kasa var ise düşüneceğim

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

MaxipmaN

Üye
Hazırlarda dandik bi kart oluyor kendin toplarsin.
Fiyata gore sistem cok degisir.
İ5 4690k(k olanlar overclock edilebilir ve yanında fan gelmiyordu sanirim)
8gb ram
1tb wd blue
Sistemi kurmak icin 120gb samsung evo ssd
Zalman veya cooler master kasa, guc kaynagi sana kalmis sonradan da alinabilir ve gtx 570 en az 500w ister. Guc kaynaginin belli standartlari karsilamasi gerek dandik olmamali.
Anakart olarak msi z97 gaming 5 olabilir. Destekledigi ram hizlarina gore ram secersin

Boyle bisey dusundum ama sunu alma bunu al diyen de olabilir acele etme
 
Tepkiler: hikmet366
    Konu Sahibi
Tamam biraz araştıracam eve geçeyim trafik var samsunda taşıyorum böyle trafiği ilk defa görüyorum 5 6 km yol ful trafik

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Tepkiler: MaxipmaN
Ben Bir olumsuzluk Görmedim İşlemci kullanımı %99 Dan Yukarı Çıktımı Diğer İşlemlerde Kasılma Oluyor Haliyle Oda Normal Zaten
 
Tepkiler: MaxipmaN
Gerci biostan q-fani acinca oluyordu bende, speedfan ile fani fazla yavaslatip denemedim.
Bir Ara 80 85 Derecede İken Kasıyordu Ona Katılırım Meğerse İşlemcinin Ayakları Bırakmış Kendini Pc Kasıyor Ne Oluyor Diyordum Sıcaklıklara Baktımki 85 Kapattım Pcyi,
 
Tepkiler: MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
Bir Ara 80 85 Derecede İken Kasıyordu Ona Katılırım Meğerse İşlemcinin Ayakları Bırakmış Kendini Pc Kasıyor Ne Oluyor Diyordum Sıcaklıklara Baktımki 85 Kapattım Pcyi,
Pentium 4 fanını her yaz kırik halde bulurduk ne dandik fanı vardı beee
 
Tepkiler: DarkredBlue61