bilalgull
Üye
## ısınma ProBlemini çÖzMeNin yOlu Var MI ? ##
BEnim teli servise gönderdim. forumda hep okuyodum batarya ısınıyor kasıyor falan ... benim telde gitmeden önce hiç bişey yoktu!
gidip deldikten sonra dün gece şarja taktım 15 dk sonra tele bakmaya gittiğimde telefon sıcaktan erimek üzereydi hemen çıkardım sarjdan bataryayı söktüm. 1 dk bekledikten sonra soğuyunca yerine taktım yine çalışmaya devam etti. bu servislerde telefona ne yapıyolar anlamış değilim !!.... sağlam olan özellikleri bozup veriyolar söylediğin sorunda çözülmüyor !... bu ısınma problemini çözmenin bir yolu var mı? varsa verirseniz çok teşkkür edrim saolun !!...
gidip deldikten sonra dün gece şarja taktım 15 dk sonra tele bakmaya gittiğimde telefon sıcaktan erimek üzereydi hemen çıkardım sarjdan bataryayı söktüm. 1 dk bekledikten sonra soğuyunca yerine taktım yine çalışmaya devam etti. bu servislerde telefona ne yapıyolar anlamış değilim !!.... sağlam olan özellikleri bozup veriyolar söylediğin sorunda çözülmüyor !... bu ısınma problemini çözmenin bir yolu var mı? varsa verirseniz çok teşkkür edrim saolun !!...

