## ısınma ProBlemini çÖzMeNin yOlu Var MI ? ##

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bilalgull

Üye
    Konu Sahibi
## ısınma ProBlemini çÖzMeNin yOlu Var MI ? ##
BEnim teli servise gönderdim. forumda hep okuyodum batarya ısınıyor kasıyor falan ... benim telde gitmeden önce hiç bişey yoktu!:off:gidip deldikten sonra dün gece şarja taktım 15 dk sonra tele bakmaya gittiğimde telefon sıcaktan erimek üzereydi hemen çıkardım sarjdan bataryayı söktüm. 1 dk bekledikten sonra soğuyunca yerine taktım yine çalışmaya devam etti. bu servislerde telefona ne yapıyolar anlamış değilim !!.... sağlam olan özellikleri bozup veriyolar söylediğin sorunda çözülmüyor !... bu ısınma problemini çözmenin bir yolu var mı? varsa verirseniz çok teşkkür edrim saolun !!...:hmmm
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Evet aynısı bende de oluyor şarjda ısnması normalde benimki şarjda olmadığı halde ısınıyor 15 20 dk oyun oyniyım hemen ısınıyo bi çözümü var mı bilmiyorum :bilmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt