irremote.psiloc.com daki kodlar denemiştir

Sponsorlu Bağlantılar

sevdan

Üye
hocam notpad ile actigimiz kod dosyasinin uzantısı ne olacak_?

--------------- Ekleme ---------------

notepad ney kardeşim ya allah için bir şunu bi şekilde anlatsın ne bileyim resimli felan anlatsın madem yogun istek var ben deniyecem yapabirsem resimli anlatırm

--------------- Ekleme ---------------

tamam arkadşlar sorun çözüldü cok basit sadece söylediklerimi yapın
1) indirdiginiz uzaktan kumanda kodlarını hepsini işaretleyim özeliklerden not defterini şececeksiniz şimdi not defteri oldu hepsi
2) karttaki dada kılsörunun icinde kodes dosyası açıp bu notlatı hepsini içine atın
şimdi gelelim işin önemli yerini bu kodları uzaktan kumanda programında göremzsiniz dosya yöneticisinden karttaki data kılasörunu acın codes var işte atıgımız dosylar buda not olarak görünüyor herhangibi bir nota tıkla direk programı acıyor ok kolayı gelsin tşk

arkadasim ozelliklerden not defterini secsen bile yapilan olay dosyanin uzantisini degistirmez ki biz ne yapacagiz bu kodlari alip onlari txt uzantisinda mi tekrardan yaratacaz_?:@:@
 


SeRHaT_35

Üye
arkadaslar ben sakin sakin anlatayım olayı. ir remote'un sitesinden istedigimiz kodu indirdik mi? > evetse devam ediyorum. şimdi bilgisayarımızda indirdiğimiz .ir uzantılı kod dosyasına sağ tıklıyoruz ve aç diyoruz. bilgisayar da birlite açmamız için program listesi sunuyor. Burdan notepad i seçiyoruz ve alt tarafta bu tür dosyaları daima bu programla ac felan diye bi ek var ordaki kutucugu da seciyoruz ve tamam diyoruz. acılan notepad penceresinde hic bir harf-rakam değiştirmeden direk kapatıyoruz. Ardından masaüstünde yeni bir klasör oluşturun ve adını "codes" yapın. notepad ile acıp kapattıgımız kod dosyasını da bu codes'in içine atın. Ardından codes dosyasını telefonumuzun içinde hafıza kartında "data" nın içine kopyalıyoruz. Burdan sonraki işlem telefonda. Telefonun dosya yöneticisinden hafıza kartı'na >> data'ya >> codes'e >> ve attığımız kod dosyasına ulaşıyoruz. aç diyoruz ardından direk kumanda programımız çalışıyor ve kumanda paneli açılıyor. Artık uygun tuşları kullanarak cihazımızı kumanda edebiliyoruz. Umarım açıklayıcı olmuştur.
Hala sorun yaşayan arkadaşlarımız varsa. Hangi aşamadan sonra takıldıklarını yazarlarsa yardımcı olmaya çalışırım
 

mavipelerin

Üye
SeRHaT_35 dediklerini aynen yaptım. Ama telefon dosya açılamıyor diyor. Nasıl yapcaz?
 

SeRHaT_35

Üye
SeRHaT_35 dediklerini aynen yaptım. Ama telefon dosya açılamıyor diyor. Nasıl yapcaz?
mavi pelerin kusura bakma işlerim yüzünden mesajını geç gördüm. yazdığım açıklamayı harfi harfine uygularsan sorun çıkmıyor. Bir çok kişi bu yöntemle yaptı. Belki çooook saçma gelicek ama telefonun dosya yöneticisinden girip dosyayı açmaya çalışınca açılamıyor uyarısını vermesinin tek nedeni kumanda programının telefonunda yüklü olmaması -veya programının, ir remote'un sitesinden indirilien kodun uyumlu olduğu program olmaması(mesele orda diyor sadece programın X.xx sürümüyle uyumludur) - dır.
 

beyce

Üye
ii de file deleted yazıyo kardeş
 

CatterpilleR

Üye
şu linki baştan eklerseniz çok sevinirim kırık...
 

furiouss35

Üye
ya arkadaşlar bi sorunum var programı açıyorum tuşa bastığımda program kapanıo
 

nightwolf88

Üye
arkadaslar beko uydu Alıcısını hangı program kumanda edıyor yardımcı olabılır mısınız bı maıl atabılır mısınız please beklıyorum aeo [email protected]
 

küçükköylü apo

Üye
arkadaşlar buldum. sitesine girin ordan istediğiniz dosyayı indirin indirdiğiniz dosyayı kablo yardımıyla telefon hafızasının data klasörüne atın .yani indirdiğiniz .ir uzantılı dosyayı tel hafızasındaki data dosyasına atın.ve telefonunuzdan dosya yöneticisine girin telefon hafızasında hiç birşey yapmadan attığınız .ir uzantılı dosyaları çalışıtırın .bu kadar.denenmiştir .kendim denedim.tel:n73. valla bende oldu sizde olurmu bilmiyom.ama ben ilk başta hafıza kartına attığım zaman olmuyodu.önemli olan tel hafızasına atmak .
 

sino53

Üye
burada günceller var
 

emre3582

Üye
kart hafızasına atıpta calısmasının sebebı irremote programını telefon hafızasına kurmandır arkadasım
 

screamtr07

Üye
 
happyhope

happyhope

Üye
sağol bilgi için
 
hsn6262

hsn6262

Üye
alın arkadaşlar işte bu şekilde aldığınız kodları çalıştırabilrisniz (zypho_03izmirli'dan alıntıdır.)

.ir UZANTILI DOSYALAR İÇİN...
Psiloc irRemote S60 (Psiloc irRemote S60) BURADAN İNDİRDİĞİNİZ KODLARI 1.00 SÜRÜMÜNDE AÇABİLMEK İÇİN;
KODLARI İNDİRİP HAFIZA KARTININ DATA KLASÖRÜNE CODES ADINDA KLASÖR OLUŞTURUP İÇİNE ATACAKSINIZ
SONRA X-PLORE YE GİRİP KODLARI BULACAKSINIZ
X-PLORE DE KODUN ÜSTÜNE GELDİĞİN ZAMAN 8 TUŞUNA BASACAKSINIZ YANİ DÜZENLEME TUŞUNA
EN BAŞTAKİ İKİ RAKAM 89 İSE 99 YAPACAKSINIZ VEYA TAM TERSİ 99 İSE 89 YAPACAKSINIZ
SONRA DÜZNLEMEYİ KAYDEDEDİCEKSİNİZ.
KODLARI AÇMAK İÇİN DOSYA YÖNETİCİSİNE GİRECEKSİNİZ DÜZENLEDİĞİN KODLARIN ÜSTÜNE TIKLADIN MI KUMANDA PROGRAMINA O KODU YÜKLEMİŞ OLACAKSINIZ SONRA İSTEDİĞİN GİBİ KULLANABİLİRSİNİZ.
KOLAY GELSİN..
 


Üst Alt