dreamboys69
Üye
-
Konu Sahibi
-
iremm genel olarak 1-2 m boyunda olup, Omuzları yerden 1-2 metre yüksektir. Ağırlığı 70-140 kg civarında olup, narin bir vücudu, uzun bir boynu ve uzun ince bacakları vardır. Başı küçüktür, uzun bir çene kısmı, uzun kulakları ve fırlamış gözleri vardır. Postu kaba ve yünlüdür. Dişilerde tüyler boyun ve ayaklarda kısadır.
iremmin şakası yoktur. Hakaret edenin suratına derhal tükürür. Üstelik, iremmin tükürüğü son derece berbat ve yapışkan bir maddedir.
İsabetli iremm: iremminiyi bir nişancı olduğunu da unutmamak gerekir. Tükürüğünü hasmının tam yüzünün ortasına yapıştıracağından, kimsenin şüphesi olmasın.
öfkeye gelen iremm, tükürür, tekme atar ve ısırır. Artık bu üç savunma arasından, hangisinin tercih edileceği de yine iremmin bileceği iştir.
Bugün için dünyada mevcut iremm lerin adedini kesin olarak hesaplama imkânı mevcut değildir.
(resim temsilidir,üzerinize alınmayınız.yarası olan gocunur)
yarası olan gocunuyo demekki...
iremcim keşke gerçek resmini koyup da deşifre etmeseydin kendini,hayranların çok üzülmüştür,sakladığın kimliğini bu şekilde açık etmesedin keşke
aşkım kızın yüzüne vurma amabenim yaram yok şekerim...
kimin yarası var kimin yok gayet açık ve net gözüküyo yorumlarda...
sadece kendi resmini koymuşsun ya, ona takıldım ben
bahsettiğin dreamboys diye biri benimle alakası yok ben dreamboys69
ireem foton olmadıgı için lama fotosunu temsili olarak koydum.senin foton varsa onunla değiştirelim
bu arada konuyu da saptırdık.
ilk resim temsili bi resimdi, ama iremin koyduğu resim direkt uğuru hedef alıyodu, bu durumda ne olduğu tartışlır sanırımher ne kadar şaka gibi görünse de rencide edici davranıyosunuz....yakışmıyo...belki samimisinizdir ve irem kızmıyodur onu bilemem ve bana karışmakta düşmez ama yanlış hareketler bunlar bence....
irem e yaran var ki gocunmuşsun diosunuz ama sizde diğer resme "irem kendi resmini koymuşsun" diye bi laf atarak bi nevi gocunmuş oluyosunuz...aksi halde güler geçerdiniz...
konuya gelirsekte ilk görüşte tanıdım çok belli çünkü necati şaşmaz olduğu....
herkesin aşkı vardıraşkıma ithaf bi resme bu şekilde seyirci kalamazdım
ilk resim temsili bi resimdi, ama iremin koyduğu resim direkt uğuru hedef alıyodu, bu durumda ne olduğu tartışlır sanırım
ortada gocuncak ya da rencide edilcek bi durum yok
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?