Ipod touch 5 teki a5 ıphone4s deki a5 değil

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kmesne

Üye
    Konu Sahibi
Ipod touch 5 teki a5 ıphone4s deki a5 değil
Merhaba arkadaşlar ben son günlerde ıpod touch un 1 yıl önceki a5 i kullanmasından sürekli yakınıyordum

Fakat bakınırken dikkatimi çekti en.wikipedia da a5 hakkında bakıyordum ve şu yazıyı gördüm


Kod adı ve yapılış şekli farklı 32 nm boyutunda üretilmiş performans farkı varmı pek anlayamadım

Bu yüzden size sordum

Diğer bütün yazılar için ise



burdan bakınız yani acaba 5. nesil ıpod touch ile 4s deki ıpod touch un performans farkı varmı bir bakarmısınız rica etsem

Özet Verdiğim yerlere bakıp ıpod touch 5. ile ıphone 4s deki a5 işlemci arasında performans farkı varmı ?
 

kmesne

Üye
    Konu Sahibi
Cevap yokmu arkadaşlar
 

Placebo-

Üye
Evet var. Touch 5. nesilde 32 nm kullanılmış. Ondan önceki versiyon ise 45 nm. (Öyle okudum yani)
Performans farkı oluyor.
 

kmesne

Üye
    Konu Sahibi
Sağol şimdi biraz daha baktım ikisi de aynı gpu yu kullanıyor kahretsin powersgx543mp mi ne tam yazamadım ama ikiside aynı gpu ona eminim
45 nm ve 35 nm olduğunu bende gördüm fakat o nm boyut anlamına gelmiyormuydu ?

Biraz daha bilgilendireck anlatacak birisi varsa lütfen bildiklerini anlatsın
 

Placebo-

Üye
Ben nm küçüldükçe işlem hızında bir fark oluyor diye biliyorum.

- - - Eklendi - - -

konuyu blgili arkadaşlara devrediyorum.
 

Caglaris

Üye
bence boyutu küçülürse daha kötü olur (ben bundan pek anlamam ama bence öyledir )
 
işlemci boyutu ne kadar küçülürse okadar iyi olur hız ve verimlilik artar,s2 normalde cayır cayır yanıyor yoğun bir kullanımda,peki aynı şey neden s3 için geçerli değil üstelik 4 çekirdek ve 1.4 GHZ ? çünkü işlemci mimarisi daha küçük
 
Fark olur birisi medya oynatıcı olarak kullanıyor diyeri telefon,tabikide telefon olanında daha farklısı ve iyileştirilmişi kullanılır
 
Performans artısından ziyade enerji tüketimi düser en büyük fark budur..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...