İpod Touch 4G redsn0w jailbreak yardım :) (LÜTFEN)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xfaster

Üye
    Konu Sahibi
İpod Touch 4G redsn0w jailbreak yardım :) (LÜTFEN)
Arkadaşlar ben bugün ipod touch 4g aldım 5.0.1 versiyonu ben redsn0w la jb yapıcam
herşeyi yapıyorum jailbreak ı seçiyorum next diyorum o saniyeler falan sayıyo yapıyorum sonra yükleme yapıyo ama "waiting for reboot"
de kalıyor değişmiyor.Ne yapmam gerek???
 


kudretoz17

Üye
Home tuşuna basili tut devam eder ekranda yazılar yazana kadar basili tutman gerekiyor bende aynı hatala karşılaştım öyle yaptım çözüldü
 

karasahinemre

Üye
5.0.1 yazılım dosyasını custom dan editledin mi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt