ozanazy
Üye
İpod Touch 2G ve 3G arasındaki farklar?
Arkadaşlar dün bir elektronik markette İpod touch gördüm 8 GB fiyatı 299 TL 10 taksitli. Öncelikle kacıncı nesil olduğunu sordum 2 dedi eleman fakat 3. nesil ile aralarında hiçbir fark olmadığını söyledi. Sizden ricam aralarındaki farklar gerçekten nelerdir? 3G mi almak gerekir 2'si arasında kalınırsa? 299 TL 8GB için uygun mudur? Yoksa hiç bunlara kafanı yorma az daha bekle 4G al gitsin mi dersiniz?
Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim herkese.
Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim herkese.


