İpod Touch 2G ve 3G arasındaki farklar?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ozanazy

ozanazy

Üye
    Konu Sahibi
İpod Touch 2G ve 3G arasındaki farklar?
Arkadaşlar dün bir elektronik markette İpod touch gördüm 8 GB fiyatı 299 TL 10 taksitli. Öncelikle kacıncı nesil olduğunu sordum 2 dedi eleman fakat 3. nesil ile aralarında hiçbir fark olmadığını söyledi. Sizden ricam aralarındaki farklar gerçekten nelerdir? 3G mi almak gerekir 2'si arasında kalınırsa? 299 TL 8GB için uygun mudur? Yoksa hiç bunlara kafanı yorma az daha bekle 4G al gitsin mi dersiniz?

Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim herkese.
 


ungood20

ungood20

Üye
sorunuzu cevapladım yeni satılanlar 4g zaten.sakın almayın 3g neymiş ya olsa nolucak ; ):hmmm
 
kemal21

kemal21

Üye
4g al diğer ikisinden çok daha iyi hem daha zarif falan hd video çeker son çıkan oyunları rahatlıkla oynarsın

--------------- Ekleme ---------------

2g 3g den ağır ve son oyunlar 3g de açılır ama 2g de açılmaz bır de hatırladığım kadarıyla 2g de kamera yok 3g de var ama söylediğim gibi 4g en güzeli
 
yetter

yetter

Üye
4g aldım ve emın ol 2g ve 3g çöp benım gözümde
 
SavinMe

SavinMe

Üye
İpod touch 4 suan 2 yerde var güvenilir arkadasım 1.si Bilkom yani apple'ın türkiye yetkili disbiritirü 2.si ise geniş market :oke:
 
atakax

atakax

Üye
ipod 3 dede 2 g dede kamera yoktur işlemci farkı var 3g 3gs gibi
 
kemal21

kemal21

Üye
Evet gercektende 3 g dede kamera yoktu apple koyacakmış da lenslerde sorun çıkmış faln sanırım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt