iphone için Need for Speed Undercover indirin

Sponsorlu Bağlantılar

Vusal_429

Üye
gozel oyundu tesekkur edirem :oke:
 


POESONE

Üye
süper olmuş teşekkürler
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 

sre

Üye
arkadaslar nası indiricem oyunları ltfn bana yardımcı olun
 

eRcanTTT

Üye
Acaba N97 de çalışır mı deniyim mi ??
 
atakax

atakax

Üye
Acaba N97 de çalışır mı deniyim mi ??

yok kaptan denemene gerek yok çünkü iphone mac os işletim sistemi kullanıyor N97 symbian işletim sistemini yani iphone a uyumlu olan oyunlar ve uygulamalar sadece ipod touch a ve iphone a uyumludur
 

eRcanTTT

Üye
tmm o zaman
 

demirarda

Üye
ellerine sağlık

--------------- Ekleme ---------------

sper çok sağol kardeş
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim kardeşş
 
erik84

erik84

Üye
slm kardeş bendede iphone var ama itunes kulanmayı bilmiyorum bana yardım debilirmisin msn adresim [email protected]
 

cimbom11

Üye
arkadaşlar ben oyunu kurdum ilk bölümü bir türlü geçemiyorum ilk bölümde en son olan ( 12000 puanlık ) yarışı bitiremiyorum.modifiye yönünden modifiye lütfen yardım edin
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
valla bende geçemedim :D:D oyun cok zorlaşıyo saonlarda
 

PROTEİN

Üye
yaw indirmeye çalışıyorum rapidshare error veriyor yardım !!
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
linksağlam dostum modemine restart at
 

yaramazkral

Üye
slm arkadaslar iphone 3g kulanıyorum bu oyunlar free olarak mı ınıyor yoksa tam oyun olarak mı sımdıden tesekurler

--------------- Ekleme ---------------

3.1.2 versiyonu na oluyormu bıde
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
slm arkadaslar iphone 3g kulanıyorum bu oyunlar free olarak mı ınıyor yoksa tam oyun olarak mı sımdıden tesekurler

--------------- Ekleme ---------------

3.1.2 versiyonu na oluyormu bıde
ewet arkadaş bu oyun free yani ücretsiz indiriyorusun kuruyorsun para ödeme felan yok ama cihaz j.b olması lazım 3.1.2 de sorunsuz çalışıyor
 

KIZILEJDER_2172

Üye
Link bozuk
arkadaslar...
 

muhammet5252

Üye
link çalışmıyor hata veriyor bilginize tşk

--------------- Ekleme ---------------

ya yardımcı olursanız çok sevinirim uyuz oldum durmadan eror diyor

--------------- Ekleme ---------------

denemediğim şey kalmadı arkadaşlar lütfen bi yolunu bulursanız [email protected] burdan banada bilgi verirseniz çok sevinirim saygılarım...
 


Üst Alt