explode1907
Üye
iphone 3g's - 3g - 2g program ve oyunları farklımı??
arkadaşlar 2 gün önce iphone 3g s aldım ve koşa koşa eve gidip program ve oyun indirmeye başladım
bilidğim kadarıyla i- tunes üzerinden yükleniyor bu tarz yazılımlar.. appstore dan ücretsiz indirdiğim programların ve oyunların hepsini yükleyebiliorum iphone a ama kendi indirdiklerimi yükleyemiyorum acaba 3g 3gs ve 2g programları ve oyunları birbirinden farklımıdır yada yanlış yapıorsam nerde yapıorum yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
bilidğim kadarıyla i- tunes üzerinden yükleniyor bu tarz yazılımlar.. appstore dan ücretsiz indirdiğim programların ve oyunların hepsini yükleyebiliorum iphone a ama kendi indirdiklerimi yükleyemiyorum acaba 3g 3gs ve 2g programları ve oyunları birbirinden farklımıdır yada yanlış yapıorsam nerde yapıorum yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
