iphone ekran sorunu ACİLLLLLLLLLLL

rasch

Üye
    Konu Sahibi
iphone ekran sorunu ACİLLLLLLLLLLL
arkadaşlar iphone nun ekranı gitti yurt dışından almıştım sadece ekran görüntüsü yok aram gelince telfn titriyo yardımcı olursanız sevinirim
aglaagla
 

Dawn

Emekli Yönetici
geçmıs ollsun dostum sitede buna bir çarebulman zor yani biri kalksa sana dese içini aç şurayı burayı konturol et yapılması zor en garantili yötem Türkiyenin heryerinden en saglam servisi olan kvk servisine götürüp baktırman burda genelikle anlık hatalara cevap alabilirsin tekrar geçmiş olsun
birde tavsiyem kulaklık yada sarj cihazını tak cihazla ilk turkiyeye geldigimdede 2 sattligine bendede aynı sorun oldu cihaz uctu sadım sarja takınca ekran geldi bi umut sana
 

rasch

Üye
    Konu Sahibi
eywallah kardeş telefonun tuş kilidi düğmesine basınca telefonun ekran gidiyodu bidaha aranınca ekran geliyodu
bende kargoya verdim bakalım herşeyde bi hayır var işallah düzelir
 

zero445

Üye
Eger iphone'un ekrani bozuk ise istanbul'dan satin alabilirsin. alabilecegin link bu. Benimde bozulmustu burdan degistirdim.
 

canruh

Üye
kardes ekran gittiyse ekran degismesi gerekirrr 300 tl civari masrafi var istersen ekran dokunmatik komplee
 

Ozan

Admin
İzmir' de orjinal ekran 300 TL falandı ancak 2.sınıf orjinal üretilen ekranlar 150 TL ye satılıyor ve 50 Tl de takma ücreti alıyorlar Diğer yerlerde de aşağı yukarı böyledir rakamlar ..

Ekran, eğer sizden kaynaklanan bir nedenden dolayı arızalandı yada kırıldı, çatladı ise garanti ile değişmiyor.
 

ozgeidil

Üye
benimde basima geldi aynisi ustteki kapatma tusuyla normal ortadaki tusa basili tut restart yapiyor snra aciliyor acilmazsa yapabilecegin tek sey yurtdisindan aldiysan apple a gondermek hemen yenisi veriyorlar eger garantisi varsa ayrica gonderirken itunes a baglayip restore yapmayi unutma!! jailbreak ise eger
 
Tepkiler: mustaphaguren

babapars

Üye
allah razı olsun bende de aynısı olmustukapatma tusu ve orta tus işimi gordu cok saolun
 
özgeidil kardeşim allah senden razı olsn iphone i söktm ekran gelmedi ne yaptıysam olmadı.senn sayende ekranıma görüntü geliyor.çok teşekkürler kardeşim
 
saol kardeş

----------Eklendi @ 15:16:11 ---------- Yazıldı @ 15:15:42 ----------

sağo kartdeş
 


arkadaşlar iphone 3g ve 3 gs ekran değişimini arka kapak dokunmatik panak değişimini home tuşu değişimi
garantili yapılır ekran değişimi 2. sınıf ekran 110 tl dokunmatik panel ile beraber 160 tl
 
selam eski bi konu ama iphone 3g var bende temizlemek için ilk defa içini açtım geriye kapattım telefonu açamamıştım ses vardı ama tel açılmıyordu. ve yarın servise vermeyi düşünüyordum 300 tl ekran fiyatlarınıda görünce üzüldüm. ama orta tuş ve açma tuşuna basılı tuttum ekran geldi yazana çok teşekkür ederim...
 

hayat174

Üye


ozgeidil cok tesekkür ederim yardımın için ekranin komple bembayzdı senin dediğini yaptım tekrardan actim oldu sabahtan beri uyuyamadim alrm ötüyordu kapatamadim şimdi biraz uyuyayim herşey için teşekkürler
 
arkadaşlar benimki çin yurt dışından almadım 1 ay geçti bi sorunu yoktu ama bi gün telefonun kapatma düğmesine basıllı tuttum ekran gitti ama ses war
dokunmatik çalışıyo
 
benimki yut dışı deyil çin ama ekran yok ses dokunmatik war
:SSS ne olcak
 
Allah razı olsun reset işe yaradı büyük bir sıkıntıdan kurtardın bizi hatta bizim home tuşu da çalışmıyordu onu da hallettik eğer home tuşunu yapamayan varsa bana ulaşsın. teşekkürler
 

byname

Üye
ekran ve dookunmatık beraber 120 tl orjınalo kargo yaparım 5077478669